{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

6,5 2 vejs komponentsæt {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg mangler 2 komponentsæt til min passat 3B, og jeg faldt over dette til bud hos carsound

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13224&pk=1&produkt=2_s%E6t_Crunch_h%F8jttalere_-_SlimFit_Komponents%E6t

jeg er ikke den store musik ekspert og kan nok ikke høre forskel på højtalere til 1000 kr eller dem til 5000. men ville høre om dette sæt, ville kunne levere en fornuftig lyd som er værd at lytte til? eller om der er andre bedre alternativer i prisklassen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  6,5 2 vejs komponentsæt
  • #1   27. jan 2014 og jeg havde selvfølgelig tænkt på Crunch GTi-6.2C både forand og bagi

• #2   27. jan 2014 Alt andet end Crunch og Renegade! Du kommer kun til at fortryde det i sidste ende smiley

• #3   27. jan 2014 lort.
    kig nu i forum og se hvad folk anbefaler... for der er 100 andre mærker der koster ca det samme men som faktisk kan lyde godt.

• #4   27. jan 2014 Og hvis du ikke kan høre forskel på højttalere til 1000 og nogen til 5000, ja, så bare behold de originale enheder, for så er der ingen grund til at skifte...

• #5   27. jan 2014 Fy for satan.... Det Kinakopilort de sælger i carsound Under navnet Crunch, har intet med det rigtige amerikanske Crunch mærke at gøre... Og det lort der får Xzound til at virke som high-ens guf... Det er virkelig ringe...

til 1300 for 2 sæt højttalere kan du da købe JBL hos thansen... selv det er bedre... Carsound kan jo ikke komme af med det crunch lort hvis de ikke sætter det på tilbud... Ja det er billigt... er det eneste positive man kan sige om det..

Kommentér på:
6,5 2 vejs komponentsæt

Annonce