{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af radio/GPS
  • #1   29. jan 2014 Jeg synes personligt at det er smartere at have det adskilt. mange radioer er dyrere at opdatere, hvorimod du kan købe en separat gps med livstidsopdatering for ca 800

• #4   29. jan 2014 Jette F

Det er meget smart med sådan et anlæg med skærm og det hele med navi og hvad ved jeg... men problemet er bare prisen... i indkøb alene koster det mindst 4000 kr for noget der fungerer ordentligt... og så skal kortene løbende opdateres... det koster også... Og efter ca 3-4 år kommer der ikke flere opdateringer da den radio nu er forældet... Ideen er god nok, men prisen gør at det reelt set ikke kan betale sig i det lange løb...

og der findes desværre ikke en radio der passer lige præcist i en ældre bil fra 90'erne...

• #5   29. jan 2014 Oki super, så kigger vi på 2 i stedet for smiley

Jeg har bare hørt en del kritik af Garmin så det er vel Tomtom vi skal gå efter så?

• #7   29. jan 2014 Mener tomtoms kort er bedre. De har jo lavet søkort i mange år også. Min far har en super lækker gps med livstidsopdatering. han skal bare sætte usb-kablet i den og så klarer den opdateringerne selv.
    Da jeg legede meget med gps'er før i tiden var de tit meget bøvlet at opdatere. Det skal man lige have med i overvejelserne synes jeg og så det med at give 200 ekstra og så er der livstids opdatering på

Kommentér på:
Anbefaling af radio/GPS

Annonce