{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Bøvl med Fronthøjtalere.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg er (stadig) igang med at få noget musik i min 'nye' Civic..

Der er trukket ledninger om i bagagerummet, og der var også trukket ledninger fra fronthøjtalerne til en forstærker jeg havde lagt derom.. Men de spillede ikke, jeg tænkte det måske var en fejl i forstærkeren, eller at min linieudgang måske kun var beregnet til Sub. så jeg har pillet ledningerne ud igen og monteret højtalerne igen direkte til anlægget, men der er ingen lyd overhoved..

De reagerer dog på Batteritesten, så jeg ved ikke lige hvad der sker..

Nogle der har gode bud..?

Ville de reagere på batteritesten hvis de var døde?

Jeg har et sæt ekstra liggende, som jeg håber passer i hullet.. men vil bare ikke til at skille det hele ad hvis der er nogle der har en ide til hvis det kan være noget andet.?

Og nej, jeg har ikke målt om højtalerudgangen på anlægget virker.. men det virkede før jeg pillede.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøvl med Fronthøjtalere..
  • #1   4. feb 2014 Måske en fornem radio du kan slå den interne forstærker fra på? Ellers kan det være knækket ledning/dårligt iso stik til højtalerne, eller selve stikket i radioen der ikke har helt 100% forbindelse?

• #2   4. feb 2014 Isostikket er klippet af, og der er direkte forbindelse med ledningerne, det er hverken højre eller venstre der spiller, selvom de er sat til..

Men de summer når jeg sætter et 9V batteri på ledningerne, så jeg skulle mene der var forbindelse hele vejen ud..

Men det kan da godt være det er forbindelsen i stikket.. Det må jeg få målt på ledningerne i morgen.. smiley

• #3   4. feb 2014 Har du tjekket balance/fader så den ikke kun spytter lyd ud på de bagerste kanaler mens du bruger de forreste?

• #4   4. feb 2014 Yes.. Alt det pjat har jeg rodet med, uden held..

Mest hælder jeg til at højtalerne er stået af, men forstår bare ikke de summer når jeg laver batt. testen..

Jeg vil så nødig ud i at skulle trække helt nye ledninger ud i dørene, det er så forbandet besværligt...

• #5   4. feb 2014 Start med en løs højtaler på i stedet, så kan du da hurtigt finde ud af om det er radioen!

• #6   4. feb 2014 God ide.. smiley

Kommentér på:
Bøvl med Fronthøjtalere..

Annonce