{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

stereokyndig til vurdering =) {{forumTopicSubject}}

hey folkens, jeg købte/byttede mig for noget tid siden til sådan en lækker sag her. Meningen var at den skulle monteres i mit stereoprojekt, men desværre må jeg nok indse at det er lidt over min liga og derfor vil jeg nu se om det kan lade sig gøre at sælge igen, til fordel for en "almindelig" radio.
Kan dog ikke rigtig finde nogen der er til salg så jeg vil kunne sætte en fornuftig pris (har selv givet alt for meget tror jeg).
Så nu vil jeg lige høre ad herinde og håbe der er nogen der har forstand på den slags og kan hjælpe mig med at prissætte den.

Det drejer sig om en Pioneer DEX-P9R samt en Pioneer DEQ-P9 + alt hvad der hedder kabler og selvfølgelig fjernbetjening.

http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEX-P9R/page.html
http://www.pioneer.eu/dk/products/archive/DEQ-P9/page.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stereokyndig til vurdering =)
  • #1   18. feb 2014 Her er et rigtigt godt link til hvor du kan finde ud af det, det plejer jeg altid at bruge.... http://www.bilgalleri.dk/opretannonce

• #2   18. feb 2014 så fik du osse dine 5 sek taletid i dag... hvis du har et svar jeg kan bruge til noget så skriv, ellers "shhhhh". Havde jeg bare smidt den i markedet og skrevet byd, så havde du garanteret skrevet "hvor er det træls at folk ikke kan skrive en pris".

• #3   18. feb 2014 Det fede ting og der er nok en af nørderne der intrasseret. Hvad det skal koste ved Jef ikke. Men hvordan er det over din liga? De fleste folk med interesse i bilstereo er flinke til at hjælpe. Har selv fået hjælp af Cody flere gange med at justere osv.

• #4   18. feb 2014 håber også på, at han er en af de kyndige, der fanger topic på et tidspunkt =) tænker at anlægget måske er lidt overkill i forhold til de andre ting og enheder jeg har liggende, så satser på at kunne få råd til lidt bedre enheder end jeg har nu og så lave et komplet og kvalitetsmæssigt "jævnt" anlæg, hvis man kan sige det =)

• #5   18. feb 2014 Med tanke på alderen af de ting der og det fact at man ikke kan afspille hverken USB eller bare cd'er med Mp3 på men kun originalskiver, eller brændte audio cd'er... (Og selvfølgelig fra kilder sat til AUX) så sælges de stadigt ret dyrt... og med god grund... du finder ikke rigtigt noget nu som kan hamle op med lydkvaliteten...

Hvor meget har du selv givet siden du tror du har givet for meget??? Og hvorfor mener du at det er over din liga? Det er da kun fedt at have et godt udgangspunkt... faktisk rigtigt fedt med en HU af den type der da du så er sikker på at have et high-end signal ud til resten af dit setup...

• #6   18. feb 2014 ja en egentlig pris er svær at sige da jeg gav 3000 + et sæt alufælge. Læste bare på et tysk forum at det var toppen af poppen og derfor slog jeg til da jeg så et til salg herhjemme (denskaljagbarehave-syndrom) håbede på at jeg måske kunne frigøre lidt penge så jeg kunne opgradere mine enheder så jeg samlet set kan få et fornuftigt anlæg, og ikke kun en lækker radio med ok enheder hvis du forstår =)

• #7   18. feb 2014 Tja, 3000 kr er faktisk ikke dyrt... nu kender jeg så ikke værdien af alufælgene... Men alt i alt kan vi vel sige du har givet 5000 ca? Lidt dyrt men ikke mega dyrt...

Hvis du vil sælge det igen samlet vil det være svært... Folk der ikke er entusiaster vil med det samme sige at da den ikke kan hverken BT eller USB eller har ipod og iphone kontrol osv osv. Så er de ikke interesseret... dem der vil være interesseret i det er folk der ved noget om det... Og rigtige entusiaster er der desværre ikke så mange af mere... ærgeligt men sandt... Selv jeg vil ikke købe det... Primært fordi jeg ikke har penge til det lige nu... smiley

Du må nok bide i det sure æble og sætte prisen til lidt det samme som du har givet... smiley

• #8   18. feb 2014 Ja det passer vidst meget godt med prisen på hjulene osv smiley så hvis jeg sætter prisen til 5 inkl en USB adapter, så er det fornuftigt nok ?

• #9   18. feb 2014 En P9'er med boks er bestemt i den fornuftige ende af skalaen når det kommer til HU/DSP kombo'er. At det måske kan virke lidt uoverskueligt med alle de funktioner den har skal du ikke lade dig skræmme af, da den egentlig er rimelig brugervenlig når først man har nørdet lidt.

Ang. pris så variere den mellem ca. 3000 kr. og så op til omkring 6000 kr. alt afhængig af hvor i verden den sælges, stand, ekstra udstyr og hvor meget sælger mangler kontanter.

• #10   18. feb 2014 Ja det er fornuftigt nok... men regn ikke med at det går hurtigt med at sælge det... Så ville nok overveje at skaffe penge på en anden måde også... smiley

• #11   18. feb 2014 ingen hast herfra, det spiser heldigvis ingen brød =) siger mange tak for hjælp og input fra de forskellige =)

Kommentér på:
stereokyndig til vurdering =)

Annonce