{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

glasfiber baskasse hjæææælp {{forumTopicSubject}}

Nu kaster jeg mig ud i det efter at have set mange videoer og snakket med mange om det.
opbygning af anlæg i glasfiber.

men er lidt i tvivl, for når jeg laver en baskasse ellers laver jeg den i mdfplade da det er meget godt matriale der kan holde til tryk osv.
hvordan med glasfiber? kan jeg nøjes med blot at lave et skelet i mdf og så forme og lave selve kassen i glasfiber og stadig få et ordenligt tryk uden det knækker eller noget i den dur? aner intet om hvor stærkt og sådan glasfiber egenligt er så håber virkelig i vil hjælpe mig på vej! smiley

laver naturligvis et fotoalbum af forløbet når jeg starter smiley

på forhånd taark smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  glasfiber baskasse hjæææælp
  • #1   6. mar 2014 Den baskasse du skal have støbt er det i reservehjuls brønden eller en det skal følge bilens form i en af siderne eller er det op af ryglænet fremgangs måden kan variere

  • #2   6. mar 2014 Jeg ville nok vælge at bygge den i mdf... Og er det fordi den skal være pæn udvendig så kan man lave en "kasseskjuler" i fiber.. Det er sårn lige mit umiddelbare bud... Meen... Nu har jeg ikke arbejdet noget synderligt med glasfiber...

    Ellers så er jeg sikker på at Cody nok skal være klar med svar... smiley


  • #3   6. mar 2014 Byg kassen først..og lav fiber efterfølgende..de gange jeg har gjort det har jeg brugt et stræklagn og lidt små pinde til at lave den ønskede form..og dernæst smurt polyester på sammen med fiber måttet..se evt albums..

  • #4   6. mar 2014 Du kan sagten lave en kasse i ren glasfiber... materialet er sten dødt, så det spiller ikke med, og med en fornuftig tykkelse er der ingen problemer.

    Du laver bare en ring som i MDF som du kan skrue subben fast i, og vinkler den som du vil have den, så former du bare og brug et stræklagen eller nervøs vilur, eller et 3. materiale som kan strækkes.


  • #5   8. mar 2014 mange tak for de mange svar!
    jeg vil kaste mig ud i det, og af hvad jeg har hørt skulle flis være rigtigt fint til det ?.
    men i skulle vel ikke tilfældigvis vide hvor det er billigst at købe materialer? smiley


  • #6   8. mar 2014 Biltema tror jeg..

    Jeg lavede en lokums aftale med den lokale bådbygger, så hvis du har sådan en i nærheden kan det betale sig at købe det ve ham, hvis han er til at handle en smule med


Kommentér på:
glasfiber baskasse hjæææælp

Annonce