1.633 visninger
|
Oprettet:
glasfiber baskasse hjæææælp {{forumTopicSubject}}
Nu kaster jeg mig ud i det efter at have set mange videoer og snakket med mange om det.
opbygning af anlæg i glasfiber.
men er lidt i tvivl, for når jeg laver en baskasse ellers laver jeg den i mdfplade da det er meget godt matriale der kan holde til tryk osv.
hvordan med glasfiber? kan jeg nøjes med blot at lave et skelet i mdf og så forme og lave selve kassen i glasfiber og stadig få et ordenligt tryk uden det knækker eller noget i den dur? aner intet om hvor stærkt og sådan glasfiber egenligt er så håber virkelig i vil hjælpe mig på vej!
laver naturligvis et fotoalbum af forløbet når jeg starter
på forhånd taark
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
maj 2013
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 196
Ellers så er jeg sikker på at Cody nok skal være klar med svar...
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.315
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
Du laver bare en ring som i MDF som du kan skrue subben fast i, og vinkler den som du vil have den, så former du bare og brug et stræklagen eller nervøs vilur, eller et 3. materiale som kan strækkes.
okt 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 36
jeg vil kaste mig ud i det, og af hvad jeg har hørt skulle flis være rigtigt fint til det ?.
men i skulle vel ikke tilfældigvis vide hvor det er billigst at købe materialer?
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
Jeg lavede en lokums aftale med den lokale bådbygger, så hvis du har sådan en i nærheden kan det betale sig at købe det ve ham, hvis han er til at handle en smule med
glasfiber baskasse hjæææælp