{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

kasse til bas {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg har 2 * 12" i min bil i følge det papir der følger med skal 1 af dem bruge en kasse med et litermål på 50l og en port på 4 " og 8 mm dyb.

mit store problem er at den kasse de sidder i er 54 liter. Men ingen port. I følge Carsound skal man bare lave en port der passer. Men jeg ved ikke hvor stor porten skal Være. Nogle der kan hjælpe mig.

Mvh philip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kasse til bas
  • #2   29. mar 2014 Vil nok være smart at fortælle folk herinde hvilken enhed det er. Folk kan jo ikke finde oplysninger om noget ud fra dine info. Og tror porten skal være mere end 8mm

• #3   29. mar 2014 "I følge Carsound skal man bare lave en port der passer."

Sjovt ifølge alt anden teori skal du når du har 2 enheder, bruge et kabinet der er dobbelt så stort Minus 10%... Hvordan Carsound kan påstå det andet der fatter jeg ikke... Men det overrasker ikke... Deres viden om bilstereo må ligge på et meget lille sted, hvis de kommer med sådan en stupid anbefaling.. (Ihvertfald hvis du ringer til de tosser der har med deres hjemmeside at gøre... )

Hvilke subwoofere er der tale om??? Det hjælper en del at vide hvis man skal hjælpe...

• #4   9. apr 2014 Cerwin Vega 12 " limeted edition 600rms watt

Kommentér på:
kasse til bas

Annonce