{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Anlæg Ny og gammel {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg syntes mit anlæg i bilen spiller okay men har en 12 tommer bass 1400W
2x6*9 diskanter
2X5,25 tommer diskanter
Lyden er nu meget godt og spiller rent
Men syntes at selve bassen spiller træls altså for at kan mærke bare bassen er lyden sku få høj at det ikkeer til at være i bilen min forstærker er indstillet efter bas osv. Men hva kan man køre for at få noget ud af en 1400W bass så man kan mærke/ høre bassen slår smiley

Men i mine forældres golf 4 med standart anlæg er der sku mere bass i end i mit og mit er lavet ved bilextra Aalborg men syntes sku ikke rigtig det spiller som det skal

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg Ny og gammel
  • #1   6. apr 2014 Hvilke ting har du i? Eventuelt mærke, model, RMS watt (da de 1400 watt du skriver sikkert er Peak watt og man ikke bruger dem til noget) Eventuelt hvis du kan linke til tingene smiley

• #2   7. apr 2014 He he... intet ondt om bilxtra, men har aldrig set en god installation fra dem... smiley De er sikkert gode til mange andre ting... men ikke bilstereo... smiley

hvilket udstyr er der tale om??? Model navn osv... det der med "de er så store og yder så meget" kan man ikke bruge til noget da det er vidt forskelligt fra mærke til mærke hvor sandfærdige de er omkring ydelsen...

Kommentér på:
Anlæg Ny og gammel

Annonce