{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Støj fra radio? {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem med mit anlæg! Har lidt støj når jeg tænder radioen, så er det ligesom om man kan høre laseren i radioen samt at den spinder cdén rundt? det kommer sq ud af højtalerne..

Problemet har ikke altid været der. Men hvis man roder med +indgangen på radioen er det ligesom om den "skratter" og nogle gange kan det forsvinde! Og inden jeg rodede med det virkede det fint, det var ligesom om kan skulle presse hårdt ind påradioen og så forsvandt støjen. men det så fordi kablerne bag radioen blev "klemt" og inden støj.. Så det virker jo underligt!

+ kablet ligger i venstre side af bilen mens signal ligger i venstre, og der er ikke på noget tidspunkt kabler rører hinanden eller ligger op ad hinanden, langt fra! Der er max 50cm stel til forstærker, af samme slags + ind til forstærker (25mm2)

Så er heeelt lost! Men som sagt hvis man roder bag radioen så kan det ligepludselig forsvinde, og det virker som om det er stikket til + og de andre kabler?

Nogen idér????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støj fra radio?
Kommentér på:
Støj fra radio?

Annonce