{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske nye højtalere
  • #1   8. maj 2014 Jeg har nogle til salg, dem kan du få for 600kr. smiley Se min salgsannonce

• #2   8. maj 2014 For 1000 kr får du et fedt sprit nyt komponent sæt Gladen M-line

• #3   8. maj 2014 jo men er det nødvendigt med nye højtalere

• #4   8. maj 2014 Det ved du jo bedst selv...
    Er du tilfreds med lyden som den er nu, så nej, det er ikke nødvendigt...

• #5   8. maj 2014 altså den skratter lidt en gang imellem og der er overhoved ingen bass i.
    men jeg er jo ikke den store radio ekspert jeg ved jo ikke hvor meget af det der hjælper med den nye radio. ?

• #6   8. maj 2014 Hm... det vil nok ikke være noget bass, før du sætter en forstærker til.
    - Men køb dig da et komponent sæt, og måske en lille forstærker smiley
    - Hvis du køber det brugt, så får du meget lyd for pengene,,, smiley men så skal du helst lige høre dem spille inden du køber højtalerne.:)

• #7   12. maj 2014 jeg har monteret den nye radio og nye højtalere fra thansen til 600kr. 2 stk. på 35w og har givet den fuld rødbede på bassen men der er bare ikke det fjerneste bass i dem ?

• #8   12. maj 2014 Hvis det er x-sound højtalere, så skynd dig at få dem byttet til nogle mere kendte... Jbl, Pioneer osv. X-sound er virkelig noget skrammel....
    Men en god og fyldig bass får du ikke før du køber en forstærker og en supwoofer..

• #9   12. maj 2014 det er JBL. højtalere men var ude og køre med min mester her forleden som har en Hyundai h1 (kasse vogn) med standart højtalere og der var bare bass i så det vil noget, så min tænkte jeg i min hiace med ny radio og nye højtalere må jeg da bare kunne høre lidt bass altså jeg skal ikke ligge og lege brian men det skal bare være sådan tilpas.

Kommentér på:
måske nye højtalere

Annonce