{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.055 visninger | Oprettet:

ford focus 2001 radio {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en focus fra 01 med en 6000 cd afspiller i.problemet er bare den er utrolig dårlig til at finde signal. Kan jeg udskifte denne radio med en anden model eventuelt fra en lidt nyere ford? Eller et 2din anlæg? Den har jo en noget mærkelig størrelse den som sidder i nu. Så hvilke radioer ville passe direkte i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford focus 2001 radio
  • #1   3. jul 2014 Ingen passer rigtigt direkte i... Men med en adabtorramme kan du få en 1 din radio i... smiley

• #2   3. jul 2014 Det er 1.5 din, tjek lige din antenne mv. de plejer at virke uden problemer

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #3   3. jul 2014 Du skal file lidt i kanterne før en 2din radio passer i. Ved godt det er mondeo, men skulle være det samme smiley

profilbillede
  • #4   3. jul 2014 Jeg havde lidt problemer med min en overgang, det viste sig så at være fordi antennen ikke sad ordentlig fast bag i radioen. Ellers synes jeg ikke at have problemer.

• #5   3. jul 2014 Jeg har haft radioen ude og tjekke, og synes umiddelbart antenne stikket sider fint. Skiftede antennen på taget, det hjalp lidt. Men der er stadig en del udfald.

• #6   3. jul 2014 Det er 1,8DIN ford bruger i den model - har selv en. Jeg har bare en almindelig 1din radio nederst og sådan et blændstykke øverst. Som andre siger, kan du file den til, så en 2din passer i, men du kan også købe en Facia plade forbredt til 2 din. Dvs den er specialstøbt, og haxard knappen er flyttet lidt op, for at den kan være der. Ser bedre ud efter min mening. smiley

Kommentér på:
ford focus 2001 radio

Annonce