Fastmontering af dør højtalere Avensis {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen
Jeg har nogle nye dør højtalere der skal i min Avensis i alle 4 døre da de forests er færdige :(, jeg har kabler og højtalere klar men da jeg skulle pille de standard højtalere af ser jeg de er nittet fast, så de skal nok bores ud
Hvordan vil en go montering være skal der de der plastik adaptere på eller lave nogen af MDF plader, der sider jeg lidt fast ??
Evt nogen har har leget med sådan en opgave der kan forklare havd der skal gøres da det er første gang jeg hopper ud i det
Kan ikke helt se det for mig hvordan de skal sidde fast med begge de muligheder evt lidt billeder kunne hjælpe
Mvh
sep 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 60 Svar: 781
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 111 Svar: 1.272
ellers et par nye plast ringe
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 150 Svar: 493
Jeg har set nogle sider hvor de har nogle plast nogen men hvor Hvidt de passer er jeg i tvivl om for kunne være jeg er ude i det
nov 2011
jan 2006
om det er 1 masiv eller 2 små der skrues sammen kan jeg ikke sige. men klart den bedste løsning
jan 2006
send ham en mail.
dog har en ferie i den kommene uge. men måske svare han på mail.
hvis du så bestiller der. kan jeg anbefalde at montere gladen foam mellem døren og ringen.¨
http://www.hificarfi.dk/Shop/tabid/80/ProdID/1510/Language/da-DK/CatID/297/AEROFoam_1_plade.aspx
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Og så er det ikke ret svært at lave et sæt ringe selv... kræver ikke ret meget at lave...
nov 2011
har ikke lige mulighederne for at lave noget selv, og det koster noget mere at få et firma eller noget til at lave det så jeg prøver med dem fra linket først
jeg sætter fotoalbum op af hvordan monteringen foregår,:D
Fastmontering af dør højtalere Avensis