{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.051 visninger | Oprettet:

Hvor og hvem kan rep. En bilradio {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet en autoradio på Sjælland som der er gået i stykker?
Ved ikke helt præcist hvad det er, den starter bare ikke op. Men ingen sikringer er gået og der kommer fint strøm frem til den. Den starter bare ikke?

Min radio er en android 2,3OS universal radio.

Eller hvis der er nogen herinde som kan finde ud af at lave bilradioer, er de meget velkommen til at skrive og få den ned.

Hjemmeside:
http://m.ebay.com/itm/271292930040?cmd=VIDESC


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor og hvem kan rep. En bilradio
  • #1   2. aug 2014 har du prøvet at lave en god stel forbindelse?

  • #2   2. aug 2014 ved ikke hvor på Sjælland du kan få lavet den men det kommer nok til og koste ca det samme som du har givet for den. det er den risiko man tager når man handler i udlandet smiley

  • #3   2. aug 2014 Har du eventuelt prøvet at sætte radioen til i en anden bil?

  • #4   2. aug 2014 Horatio: ved det ikke, det er ikke mig der monteret den.

    Tonny I: ja det er en lidt dum risiko, det var mere hvis der var nogen der kendte nogen.

    Brian D: ja det er prøvet.


    Der er ikke nogen som kender en som kan finde ud af at arbejde med sådan noget til billige penge.



  • #5   2. aug 2014 Det er som regel aldrig billigt. Og slet ikke med manglende diagram så derfor vil mange nok slet ikke tage den ind til rep. Det kan være en lille simpel ting der tager 5 min at finde men det kan også være noget som tager mange timers fejlfinding,

  • #6   2. aug 2014 Har hørt man kan få en fejlfinding til omkring 400-500,- .
    Ved bare ikke hvem der gør det?


  • #7   2. aug 2014 Jeg har selv repareret forbruger-elektronik i mange år, men for at det tidsmæssigt kan betale sig at fejlsøge på et givent produkt, skal der være det man kalder et værksteds-diagram, som er et diagram udarbejdet af producenten, hvor alle "kritiske" målepunkter er angivet, og derfor giver en reparatør mulighed for at måle sig frem til defekten.

    Når det er et produkt some dette, tvivler jeg på at der overhovedet er nogen som helst form for diagram til det, og jeg tror ikke engang at producenten vil kunne fremskaffe det.

    En fejlsøgning til 400-500,- er i mine øre slet ikke mulig, når der er tale om et sådan produkt!
    En fejlsøgning vil koste mere end produktet i sig selv, medmindre at det er en helt simpel defekt, i eks strømforsyningen.

    Du kan være heldig at finde en privat der synes at det er sjovt at rode med, men skal du ud til et firma, er det nok ikke noget der kan svare sig!




Kommentér på:
Hvor og hvem kan rep. En bilradio

Annonce