{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.472 visninger | Oprettet:

Afspille musik til org. anlæg i Mazda 6? Bluetooth/USB/AUX {{forumTopicSubject}}

Har en Mazda 6 fra 05 m. Bose anlæg.

Jeg har Spotify på mobilen som jeg gerne vil streame enten trådløst eller med kabel, men kan ikke finde nogen tilslutningsmuligheder i bilen og har ikke rigtig kunne finde noget om det på nettet..

Nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afspille musik til org. anlæg i Mazda 6? Bluetooth/USB/AUX
  • #2   14. aug 2014 Har kigget på deres hjemmeside uden held, men kunne jo prøve at ringe til dem.

    Jeg har en håndfri sæt til mobilen som kan streame FM, men det gider jeg ikke engang prøve at frygt for hvor dårligt det lyder når lyden først har været sendt via bluetooth til Jabra-tingesten og så igen via FM til radioen.. så er det nok ikke nemt at høre at det er et Bose-anlæg smiley


  • #4   14. aug 2014 Ja fandt også nogle forskellige ting på danske hjemmesider, men kan ikke helt blive klog på hvad de præcis og hvordan jeg skal sætte dem til.

    Det er vel noget med at man skal ind og stå på hovedet i bilen for at komme om bagved radioen eller sådan noget..? Og hvor skal man så føre ledningen hen - den skal i hvert fald ikke bare hænge og slaske et eller andet sted smiley


  • #6   14. aug 2014 Hmm.. ja ellers skal jeg lige have fat i min gamle taekwondo træner, han er selvstændig autoelektriker, det må han da kunne klare relativt nemt. Ellers har han noget at øve sig på, for det har jeg slet ikke mod på at kaste mig ud i sådan noget.. smiley

    Men jeg har lidt at gå ud fra nu, tak forhjælpen


  • #7   14. aug 2014 jeg har selv en mazda 6 med bose, jeg bruger en FM-transmitter ( ikke en af de trådløse) som der også blev skrevet tidligere er det ikke den bedste lyd i verden. men det spiller godt nok for mig smiley

Kommentér på:
Afspille musik til org. anlæg i Mazda 6? Bluetooth/USB/AUX

Annonce