{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13

Uden tvivl bedste Appradio!?!?!?!? {{forumTopicSubject}}

hej alle ! jeg skal have mig en Appradio da jeg alligevel sætter min mobil til radioen i bilen (bluetooth). og gerne vil have noget touch osv smiley

leder efter den bedste Appradio til dato.

nogen der kan hjælpe mig.

har kigget på Pioneers Appradio din 3, men er der en der er bedre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uden tvivl bedste Appradio!?!?!?!?
  • #1   8. sep 2014 Alt efter hvilket teleselskab du har, kan jeg anbefale dig at gå efter en, som har indbygget 3g / 4g.

Jeg kører selv TDC-play appen en del - men - den har kun gratis data, hvis der streames direkte. Dvs. kører jeg den på mobilen via mobilens 3g er det gratis - MEN - bruger jeg fx min mobil som router og kører det via min PC koster det data.

Pænt træls at tro man har gratis musik app (fx tdc play), og virkeligheden så er en anden, fordi man bruger en mobil som router.

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    mar 2014

#2   8. sep 2014 jeg har ubegransent data/sms/tele osv så det er ikke noget problem og kan godt køre 4g. ? men du skal lige forstå det rigtgit det er en radio til min bil ikke en app, det kan godt være det mig der ikke helt forstår dig?? smiley

• #3   8. sep 2014 Så langt er jeg med - det jeg siger er, at du bør overveje at finde en med indbygget modem, så du slipper for at bruge din telefon som router. Langt det bedste i længden.

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    mar 2014

#4   8. sep 2014 ja okay sådan en har jeg ikke set før smiley så var det jo godt jeg spurte her inde inden jeg købte en smiley TAK! smiley

• Johan L
    Johan L Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   8. sep 2014 Jeg ved ikke om det er udenfor emnet, men jeg bruger Spotify på min iphone, det virker rigtig godt smiley

/Johan.

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    mar 2014

#8   8. sep 2014 kunne bare også godt tænke mig at gps kontakter osv kommer op på den der Appradio uden den skal tænke over tingene hvis man kan sige det sådan

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    mar 2014

#10   8. sep 2014 M er det en god radio ? smiley

• #11   8. sep 2014 Har kun hørt gode ting om parrots appradio.

Kommentér på:
Uden tvivl bedste Appradio!?!?!?!?

Annonce