{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Subwoofer spiller ikke længere..!?!?!? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!
Lørdag aften lavede en ven og jeg nogle få ting på motoren på min Golf 2, hvor vi brugte bilens anlæg til musik. men søndag morgen hvor vi ville bruge bilens anlæg til musik, virkede subwooferen ikke længere. Der går strøm igennem til forstærker og videre til subwooferen. Vi har målt flere gange på det og udfra dette bør det hele virke. men ingen lyd kommer der fra den.
Vi har tjekker alt efter med en anden radio, en anden forstærker, og en anden subwoofer. intet af det virker. Nye kabler har også været sat på, for at tjekke.

Hvad kan dette problem være? smiley

På forhånd, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer spiller ikke længere..!?!?!?
  • #1   22. sep 2014 har du haft bas-enheden afmonteret?? kunne godt lyde som om en ledning på indersiden af kassen kunne tænkes at være hoppet af

  • #2   22. sep 2014 har i målet om der kommer strøm til remuten??

    evt tag en ledning fra plus til remute på forstærkeren for at som om den så går igang


  • #3   22. sep 2014 @Squirrel : Nej, det havde jeg tænkt mig at være sidste udvej, men det undre mig bare at kunne være det, når der er testet med en anden subwoofer også?

    @Markus: Vi har mål på alle udgange og indgange om der kommer strøm igennem, hvilket der gør.
    Der kommer strøm i forstærkere, og den tænder smiley Sammen med Radioen. højtalere i bilen spiller fint, men ingen subwoofer.

    Det er noget af et mysterie synes jeg, desværre! smiley


Kommentér på:
Subwoofer spiller ikke længere..!?!?!?

Annonce