{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Højtaler-Installering@hatte hylde. {{forumTopicSubject}}

Jeg har sat højtaler i hattehylden.
MEN! når der ikke som sådan en nogen bagbeklædning så får højtalerne jo en sær ringe lyd uden fylde. altså... i dørende smider man jo lyddæmpende/vibrations absorberende materiale ind, for at opnå bedre lyd. Men hvad gør man når man så installere højtaler i hatte hylden? Laver en kasse til undersiden? eller?

Før der kommer en masse råben og skrigen med capslock og udråbstegn, vil jeg godt lige ha lov til at sige, at jeg IKKE har mulighed for at installere højtaler i bagdørene. og jeg synes bestem der mangler lyd til gæsterne på bagsæderne, så derfor har jeg valgt at forkæle dem med 6x9er. (

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler-Installering@hatte hylde.
  • #1   24. sep 2014 Man gør ikke noget!
    der ER kommet lyd til dine gæster
    Skal der en kasse til skal den være tilpasset enheden og det kan komme til at fylde en del. Du kan stibebhattehylden af så den ikke giver søg så nemt. men mit råd. Er fade dem ned og ad dem spille lavt. Det vil give nok til passagerer men ikke brøle dig i nakken

• #3   24. sep 2014 Sø prpel jeg forstår sku ikke helt hvad du skriver smiley
    -- Tommy... Den er en 4 dørs Pug 405 mi16. fra 89, den har ikke højtaler bagi smiley
    Der er stålramme under hattehylden, så kan sagtens hænge noget under.

• #5   25. sep 2014 Jeg kom til at tænke på, om det måske var bedre at montere 8'' i hattehylden?

Kommentér på:
Højtaler-Installering@hatte hylde.

Annonce