{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

3BG højtaler størrelse? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg går og overvejer at udskifte min nuværende anlæg i min Passat 3BG St.car. Men jeg vil ike have synlige højtalere,kasser mv. Men vil have muligheden for at udskifte de standard højtalere den rullede ud med, da den var ny.

Men hvilken sidder der i dørene, for og bag?

Er det muligt at montere kraftigere højtaler uden at skulle have forskærter,baskasser osv stående bag i?

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3BG højtaler størrelse?
  • #1   6. okt 2014 mener det er 6,5 ellers kan du finde det på pioneer hjemme side

• #2   6. okt 2014 6,5 komponent

• #3   6. okt 2014 Når du nu siger at du ikke vil have alt muligt bag i, men stadigvæk vil skifte højtalerne, formoder jeg det er fordi du også vil have noget bedre lyd ik?

I så fald ville jeg prøve på at gå på kompromis med noget.

Der er mulighed for 8" højtalere foran, med rammer der passer til!
    Det er jo noget man kunne gøre for at give lidt mere tryk kontra 6,5" nu du intet vil have i bagagerummet.
    Men du skal nok have en enkel 4kanal til at drive dem, evt sat ind under sæddet så er den ikke til gene.

Hvis du dog ingen forstærker vil have, er det lidt begrænset hvor meget bedre en lyd du ville kunne hive ud af din HU, da både kvaliteten og effekten fra sådan en ikke kan drive alverdenen særlig godt..

Tippet er dog generelt at gå efter nogle enheder med en meget høj følsomhed (db/1W), for at kunne få mest ud af dem per effekt enhed(Watt)

• #4   6. okt 2014 Altså en forstærker vil altid kunne glemmes ned i brønden. Men med barnevogn, hundebur og oppakning er der ikke plads til en bas kasse. Syntes måske også jeg rr vokset fra synlige baskasser smiley men jeg må prøve at arbejde lidt mere med hvad for noget der skal monteres. Men jeg kan jo altid rykke mig lidt, den er jo gejlet lidt allerede nu smiley men jeg takker for jeres kanone svar!

Kommentér på:
3BG højtaler størrelse?

Annonce