{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Problemer med radio {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg besluttede i går at skifte radio da jeg gerne ville have AUX. Da den nye radio var sat i ville den hverken starte eller spille musik. Derfor tjekkede jeg sikringerne, og der var en sprunget sikring, nu hvor den er skiftet starter radioen op, men spiller stadig ikke musik. Er der nogen der ved hvad der kan være galt? På det vedhæftet billede er fire ledninger der ligger frit, jeg ved ikke om de skal sættes i og jeg ved heller ikke hvor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med radio
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   14. jan 2015 billed af stik på ny radio (hvad radio er det) og den gamle, og billeder af stik fra bil(hvilken bil) vil hjælpe en del.....

• #2   14. jan 2015 Glemte at sige at jeg satte den gamle radio i igen, da jeg troede det var radioen den var galt med, men den gamle virker heller ikke. Det er en alpine radio, og har ikke lige nogle billeder nu, men det skal jeg nok lige få taget så... Bilen er en Peugeot 206

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   14. jan 2015 umiddelbart ser det ud til at du har revet højtaler ledninger af ;-(

• #4   14. jan 2015 Ja, det er da i hvert fald en mulighed. Har du styr på hvad en mekaniker tager for lige at ordne det? smiley Jeg kan ikke selv lige overskue det. smiley

Kommentér på:
Problemer med radio

Annonce