975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Til hvorfor phoenix gold ikke kan købes online. Til hvorfor phoenix gold ikke kan købes online.

Da man åbenbart ryger på filter for at give det rigtige svar.
Til Dette emne http://www.bilgalleri.dk/forum/bilstereo/1068830-phoenix_gold_ikke_tilladt_at_saelge_via_nettet_

Så kan du ikke købe dem online nogen steder mere, det er ikke kun i Danmark. da forhandlerne ikke kan tjene på det mere så har de stoppet for salg online
dette er oversat med google

Sælge det online åbner alle mulige emner for dem-devaluering af produktet, kopier, dårlig produktsupport fra forhandleren og så videre. Den vigtigste grund til at de ikke vil, er at sikre, at disse loyale forhandlere rent faktisk kan tjene nogle penge på produktet. De fleste Bil audio har omkring 40% margin indbygget i RRP-i England ingen dealeren får denne margen, online forhandlere arbejder tallene og sælge produktet for kun deres rabat (beløb refunderet af fabrikanten, hvis din regning bliver betalt til tiden ) og forlade sig på at sælge masser af enheden. Da dette sker produktet devalueret kan de små forhandlere (som ofte har den viden og lidenskab for industrien) ikke konkurrere og lukke sin butik og branchen mister viden som de store fyre konkurrerer i en stadig mindre stykke af kagen, så de har ikke råd anstændigt personale-hel industri lider. Ikke sælger online beskytter dig / os.

Sergio fortalte en historie om en forhandler, der havde solgt en af de nye forstærkere til et barn, der straks stak det på ebay til 1/2 pris, han betalte for det-kid realiseret efter at have købt det, at han ønskede en større forstærker og snarere derefter gå tilbage til forhandleren netop besluttet at sælge det billigt. Sergio kontaktede forhandleren, fik ham til at give barnet en fuld kredit på forstærkeren og forsyne ham med den mere kraftfulde enhed, så image beskyttet, kid får amp han ønsker og gemmer sig 300 dollar han ville have tabt, hvis amp gik ebay og forhandler fordele, fordi nu barnet vil holde kommer tilbage til ham.

Kan du ikke ringe til forhandleren og få produktet sendt postordre?

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til hvorfor phoenix gold ikke kan købes online.
  • #1   16. jan 2015 Øhh Google translate much???

fatter slet ikke din mening med dit indlæg her... Phoenix Gold kan sagtens findes på nettet... Også hos danske forhandlere...

• #2   16. jan 2015 Det var BMW power der oprettet et emne med at de ikke længere kunne købes i Danmark. Da det står her http://www.kj-tek.dk/phoenix-gold-elite-1-3200-watt og så linkede jeg til en side hvor der stod hvorfor de ikke solgte det mere. Så blev han ved med hvor jeg ville hen med det link. Og så blev han åbenbart sur fordi jeg skrev han ikke fattede den info i teksten, men kan se han har valgt at slette det indlæg nu smiley

• #3   16. jan 2015 dette emne

profilbillede
  • #4   16. jan 2015 KJ-tek har det... hilmars har det... solfilm og bilstereo i slagelse har det...

Ham der BMW power der... uanset om du så har beviser på alt med billeder, og om det så var direktøren for Phoenix Gold selv der prøvede at forklare ham det, så vil han ikke tro på det... han er nok den mest påståelige jeg nogensinde har oplevet... Spørger han om noget og ikke kan lide svaret så sviner han dig enten til eller fordrejer dine ord imod dig selv... Så det er ikke en kamp der er værd at tage...

• #5   16. jan 2015 Hvis ikke carsound har sagt det så passer det jo ikke... smiley

• #6   16. jan 2015 Det må ikke sælges online, det er et princip phoenix gold har, og du må ikke spørge hvorfor.

Nogle er ligeglade og sælger online og det er ikke kun i danmark det ikke er tilladt, det er world wide

• #8   16. jan 2015 KJ-tek...

En ting er hvad man må... noget andet er hvad man gør... Også inden for bilstereo branchen... ved at flere amerikanske producenter helst ikke vil have internet forhandlere... Men der er så enkelte såsom Sonicelectronix der så får lov og et par andre... men at sige de ikke kan købes på nettet er sludder... Det kan de godt... at netbutikken så ejes af en "brick and mortar" shop er så en anden sag...

• #9   16. jan 2015 Kan jo kun henvise til hvad min leverandør siger og hvad der tydelig står på phoenix golds egen hjemmeside - så simple er mine retningslinier

• #10   16. jan 2015 Ja men hvis du har en rigtig forretning... altså en butik... Så har du også lov at sælge den i den netshop der er tilknyttet din butik... Men du vil ikke kunne finde PG i en rendyrket netbutik...

Dette er jo for at sikre at deres produkter ikke sælges af ukompetente folk og at deres kunder derfor er sikre på kompetent vejledning og altid kan gå i butikken for at få hjælp... Desværre er det at produktet sælges i en rigtig butik stadig ingen sikkerhed for kompetent rådgivning eller viden desværre...

• #11   16. jan 2015 Nej du har ikke. de må ikke sælges online uanset om du har en butik eller ej eller pr. mail. og må ikke sendes.

DVS. skal man have et produkt fra phoenix gold, skal du komme ned i den butik, eller på den adresse der er tilknyttet virksomheden og bestille og afhente din vare.

Betalingen må gerne foregå online.

Men der står intet i deres retningslinier, at man ikke må bestille pr. telefon. ( sjovt nok når der står at man ikke må bestille pr. mail )

• #12   16. jan 2015 Tåbeligt vil jeg sige... Men ok... det giver ingen mening... men så må Phoenix gold jo nøjes med de færre kunder... Dog kan man bestille PG produkter over nettet hos forhandlere... så det er ikke alle der overholder de retningslinjer... smiley

Men hva... Phoenix Gold er stadig fedt, men det er ikke drømmen længere som det var engang... smiley

• #13   16. jan 2015 Helt enig.
    Kan nævne flere forhandlere i DK som skider den regl et stykke. Og har ingen idé om der overhovedet er kontrol med det fra PG´s side.

• #14   16. jan 2015 Der er nok noget kontrol med det... men jeg tror de godt er klar over det med hensyn til europa... de ved godt der er forskel på Europa og USA... mentaliteten er anderledes her... Og de ville bare miste forhandlere og dermed penge hvis de håndhævede det... smiley

Kommentér på:
Til hvorfor phoenix gold ikke kan købes online.

Annonce