{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Multimedia/Navi Ford Mondeo 2010 {{forumTopicSubject}}

Kære BG Brugere.
Jeg skriver i håb om at få lidt hjælp. Jeg er på jagt i junglen efter et kombineret Multi/Navi anlæg til min nykøbte mondeo. Jeg har set et par i original ford på DBA. Men jeg kunne godt tænke mig brugerfladen er med touch panel. Nogle der har erfaringer med ZENEC, DYNAVIN, og div. android paneler. Hvilke skal man gå efter.?

Håber på et svar, da jeg syntes at testudbudet er begrænsset.

Mvh Mathias:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Multimedia/Navi Ford Mondeo 2010
  • #1   18. jan 2015 Personlig synes jeg at alle de der wanna be original ikke fungere særlig godt. Jeg har prøvet en del forskellige på arbejde og i butikker.

    Jeg har selv sat en parrot asteroid smart i min Mondeo fra 2008. Har så os monteret bakkamera og det virker rigtig godt. Samt synes navigation er god. Jeg har ihvertfald ikk fortrudt mit valg. smiley


  • #2   18. jan 2015 Okay kasper, fungere det sammen med ratfunktionerne, og kan du afspille music via bluetooth, hvis du bruger det? Passer det sammen med buerne der er i panelet på mondeoen? smiley

  • #3   18. jan 2015 Ja, der skal tilkøbes rat interface og ramme til radio. Den kan afspille via Bluetooth, Usb eller hvad man ønsker. Der kan købes ekstra apps, sådan du kan mange ting med den. Der er lidt tilpasning for at det ser helt perfekt ud. Men jeg er meget tilfreds smiley

  • #4   18. jan 2015 Pioneer fungere rigtig godt. Der er blevet monteret rigtig mange i mondeo/s-max.

  • #5   18. jan 2015 Drop alle de kopi andriod enheder. De spiller elendig i forhold til en original. Hvis du vil have den bedste lyd så se efter en Ford Travelpilot fx. De findes med både navigation og Bluetooth. Det er plug&playog alt virker også ratbetjening. Har selv haft sådan i min bil og det var super godt.

  • #6   18. jan 2015 Jeg monterede en Zenec i en Modeo fra 2011 på et tidspunkt. Det virker fint sammen med rattet og der er indbygget Parrot bluetooth som også virker godt. Der er dansk tale og tekst. Jeg monterede også bakkamera som blot bliver aktiveret via CAN-BUS. Det virkede fint, men systemet var lidt tid om, at starte op. Husk at opdatere softwaren til det nyeste, hvis du køber en Zenec.

    En ting der er ærgerligt ved en uoriginal er, at der ikke er visning i displayet mellem urene. Men det er også kun relevant, hvis man har Converse i sin Ford.

    Tror den Zenec kostede under 7000 med kamera og det hele smiley


Kommentér på:
Multimedia/Navi Ford Mondeo 2010

Annonce