{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.993 visninger | Oprettet:

Audio via Bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er blevet ny ejer af en Ford Fiesta med indbygget bluetooth til at tale i telefon med. Jeg har en Iphone, hvor jeg ville have at jeg kunne streame mit musik igennem anlægget. Dog kan jeg ikke få det til at virker.
Jeg vil ikke rode med aux kabel osv, da jeg synes det er irriterende at det fylder så meget. Det skal siges at der er mulighed for aux, meeen føler det ikke er optimalt.

Er der nogen der har en ide til om man overhovedet kan få det til at lykkedes?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audio via Bluetooth
  • #1   30. jan 2015 Aux giver en bedre lyd end BT men har den USB? Især med iPhone da de har et ret godt lydkort til aux delen... Det et lille kabel.

Størtste minus er du skal betjene telefonen for at skifte nummer.

Eller har den måske USB indgang den kan på nogle telefoner fungere som oplader og musikafspiller samtidig. ( min HTC ONE vil ikke afspille Spotify på Min Alpine CDE178BT. Men den vil gerne med Samsung S4 og iPhone over USB delen)

• #2   30. jan 2015 Du burde muligvis ændre din overskrift til ford fiesta bluetooth.

Grunden til dette er at så er der større chance for at ford ejere kigger forbi.

Men ellers så er jeg dig et svar skyldigt om det kan lade sig gøre eller ej. Ved nogle biler kan man streame musik og andre kan ikke.

• #3   30. jan 2015 Tak for svar Sø.Proel.. Den har desværre ikke USB..

• #4   30. jan 2015 Rene k, jeg tænker der er flere biler der kan have samme problem, og dermed en løsning ... Måske med en app jeg ikke kender til osv..

• #5   30. jan 2015 Du skal søge efter telefonen gennem anlægget, og så kommer der en parringskode, som du skal aktivere. Når det er gjort, skal du finde Ford på din bluetooth, så skulle det spille sammen.

• #6   30. jan 2015 Hej
    Inden du begynder med at experimentere med din autoradio så find ud af om din telefon overhovedet kan afspille musik over bluetooth
    polobjørn

Kommentér på:
Audio via Bluetooth

Annonce