{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth pioneer
  • #2   3. feb 2015 Det er ikke en bluetooth modul men en ipod adapter.

Hvis du tilslutter den ( ved ikke om du har Ipod) så vil jeg ikke følge Kasper D's anvisninger.

Nok er det korrekt at sort er stel og den gule er tændings plus men deler både Hu og adapter samme stel, så giver det en ringere stel til HU og det er netop hvad Pioneer er meget sarte over for, at installationen skal være 100% i orden med god stel for ellers kan du brænde stelbanen af.

Så vil du gøre noget fornuftigt, så trækker du gerne 2 nye stel, en til hu og en til adapter da den originale stel ofte er både for tynd men også for ringe.

Husk yderligere at pille strømmen fra ude ved batteriet når du roder med anlæget.

• #3   3. feb 2015 Hva er hu og hvor skal den på henne? Og skal jeg vare trække ny stel også skal den på hvad?:) har ikke helt forstand på det her

• #4   3. feb 2015 Er der ikke en i nærheden af Århus som kan lave det og tjene lidt penge?

• #5   4. feb 2015 En Hu er en Head Unit, oversat til almindelig dansk en radio.

Men som sagt er det en ipod adapter og ikke noget der har med BT at gøre. Så med mindre du har en ipod, så er den ikke til noget.

Jeg bor helt nede af ved grænsen, desværre.

• #6   4. feb 2015 Så en iPhone 4 kan ikke hjælpe så meget?:)

• #7   4. feb 2015 Jeg er ikke så meget inde i apple's produkter til at jeg kan svare på det men umildbart vil jeg ikke tro det nej. Det er vist kun til ipod.

• #8   4. feb 2015 Tusind tak for hjælpen smiley

• #9   4. feb 2015 Det var skam så lidt smiley

Kommentér på:
Bluetooth pioneer

Annonce