erfaringer med pioneer bas?,TS-W306DVC {{forumTopicSubject}}
Hej.
Mine to 12" sub fra Dansk auto hifi brændte af. Det vil sige at spolen går imod, og der er ikke længere nogen modstand i den. ( de små 600watt rms. 2 for 1000 )
Så skal have købt to nye, og er ude efter en god bas til ok penge. Så ville handle i tyskland, og har fundet den her bas.
[img] http://www.clubmazda.dk/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=2714[/img]
TS-W306DVC
Frequenzgang: 18 - 500 Hz
• Wirkungsgrad (1W/1m): 89 dB
• Qts: 0,48
• Empfohlenes Volumen für geschlossene Gehäuse (Liter): 24 - 49,6
• Tiefste Resonanzfrequenz (Fs): 32,9
• Maximale Belastbarkeit: 1.000 Watt
• Nennbelastbarkeit: 400 Watt
• Äquivalentes Volumen: 51,8 l
• Wooferdurchmesser: 30 cm
Jeg spiller højt med bassen hele tiden, da det skal have en del tæsk før man kan mærke det i sådan en sedan.
De vil blive tilsluttet i par (++/--) med de to svingspoler i hver bas( 2 ohm) og sat til en RTO forstærker med 1x400 watt (2ohm)
nogen som har denne bas, eller kender til holldbarheden af denne serie.... de koster 69 Eurp stk. Så er for dyr hvis de også kun holder to måneder.
Virker denne opsætning fornuftig, eller har jeg overset noget, så det er derfor de hele tiden går i stykker.
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 471
Hvor stor en kasse har du.?
Jeg havde tænkt mig i en lukket kasse på 30 ltr til hver.
Det med holdbarheden var mere ment, om de også brænder hurtigt af. Men det finder du jo ud af med tiden *g* men synes også selv de virker fine nok.
Har du den i 2 eller 4 ohm.?
apr 2006
apr 2006
erfaringer med pioneer bas?,TS-W306DVC