Hjælp yil glasfiber/indkøbsliste {{forumTopicSubject}}
Hej gutter
Som mange af jer, går jeg lidt med tanker om at bygge lidt forskelligt i glasfiber. For at få lidt træning og erfaring, inden jeg kaster mig ud i et stort projekt, vil jeg forsøge at lave en mindre bærbar højttaler, som kan bruges til iphone, mp3 eller PC. Jeg har styr på det elektroniske, men har aldrig arbejdet med glasfiber før, så jeg skal bruge noget hjælp til at komme igang.
Jeg har søgt lidt på nettet, og jeg har set nogle forskellige guides, som egentlig er meget gode, men jeg er stadig i tvivl om nogle ting. Jeg har prøvet at skære mine spørgsmål ud i pap herunder:
- Er det nødvendigt at bruge glasfibermåtter, eller kan man nøjes med at bruge stof med polyester og efterfølgende spartle herpå?
- Kan I hjælpe mig med at få et overblik over, hvor mange forskellige kamikalier/materialer, jeg skal bruge? Evt. lave en indkøbsliste på Bauhaus el.lign.,som jeg kan få et billede af?
Jeg håber I kan hjælpe mig...
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 194
Ved dog ikke om der er en guide i
Det er ikke nok kun med stof du skal bruge måtter ellers bliver det ikke stærkt nok
Stof er kun for at få en form
okt 2006
Følger: 49 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 118
okt 2006
Følger: 49 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 118
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
okt 2004
Følger: 47 Følgere: 161 Biler: 9 Emner: 7 Svar: 1.178
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 7 Emner: 7 Svar: 548
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 57
Lige et spørgsmål mere:
- Er der en grund til, at det altid er MDF plader, der bliver brugt i de forskellige guides? Kunne man ligeså godt bruge andre slags plader? (spånplader, OSB plader, krydsfiner....)
okt 2004
Følger: 47 Følgere: 161 Biler: 9 Emner: 7 Svar: 1.178
Hjælp yil glasfiber/indkøbsliste