886 visninger
|
Oprettet:
Musik fra telefon i Mazda5 {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Mazda 5 fra 07, og vil gerne høre musik fra min telefon over højtalerne. Er der nogen der har et godt bud på hvordan det løses bedst? Jeg skal ikke have en FM sender-løsning.
Der er en knap i mit integreret anlæg, som hedder "media", men jeg kan ikke finde nogen der kan svare mig på, hvad den kan bruges til.
Jeg ville gerne have en løsning med aux kabel.
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 8 Emner: 122 Svar: 581
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
nov 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 49
http://www.gromaudio.co.uk/
aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 448
aug 2015
Har du været tilfreds med din, og var det let at installere?
nov 2004
Modulet narre anlægget til at tro at det er en cd changer.
Jeg har ikke brugt bluetooth til samtale (har faktisk gemt mikrofonen væk da jeg ikke gad trække ledningen til den) men til afspilning af musik virker det helt fint. Der vises ikke hvad der afspilles, men man kan fint skifte op og ned i numre med knapperne på mit rat.
USB fungerer også som det skal.
Det eneste der er lidt fjollet er måden man skifter mellem modes på, altså om den skal være bluetooth, usb eller "ipod" (aner ikke hvad det vil sige da jeg ikke ejer en ipod). Skift mellem modes fungerer ved at trykke på knapperne på anlægget i en bestemt rækkefølge hvorefter en stemme så siger hvad mode man nu er i. Det virker, men er lidt bøvlet hvis man ofte vil skifte mellem usb og bluetooth.
HUSK at bestille bluetooth modulet hvis du skal bruge det da det er separat!
aug 2015
Jeg har egentlig kun brug for at kunne få lyd igennem et AUX kabel, så jeg tror jeg vil starte med denne her http://carsound.dk/produkt.asp?id=14614&pk= da den er lidt billigere
nov 2004
aug 2015
Musik fra telefon i Mazda5