{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Morten E
Morten E
Tilmeldt:
24. aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Musik fra telefon i Mazda5 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Mazda 5 fra 07, og vil gerne høre musik fra min telefon over højtalerne. Er der nogen der har et godt bud på hvordan det løses bedst? Jeg skal ikke have en FM sender-løsning.
Der er en knap i mit integreret anlæg, som hedder "media", men jeg kan ikke finde nogen der kan svare mig på, hvad den kan bruges til.
Jeg ville gerne have en løsning med aux kabel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik fra telefon i Mazda5
  • #1   24. aug 2015 Sidder der ikke et stik i midter armlæn?

  • #2   24. aug 2015 Jeg har fået installeret en Parrot Håndfri i min bil som også virker perfekt med musik

  • #3   24. aug 2015 Har selv smidt en GROM i min Mazda 3 fra 07/08 så den får bluetooth og usb kabel (det har jeg trukket ud i askebægeret.

    http://www.gromaudio.co.uk/


  • Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   25. aug 2015 Tak for input!!!

  • #5   25. aug 2015 Se DET HER var kram engang!

    profilbillede
  • Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   26. aug 2015 @DavidK - Jeg tror jeg investerer i en AUX, USB model fra GROM..
    Har du været tilfreds med din, og var det let at installere?


  • #7   26. aug 2015 Jeg har den version der er lidt ældre så har ikke direkte kendskab til allernyeste model. Men ja, den var ret nem efter min mening. Jeg trak anlægget ud, satte modulet i og fumlede lidt med at få ledninger og modulet til at ligge ordentligt så det hele kunne være der igen.
    Modulet narre anlægget til at tro at det er en cd changer.

    Jeg har ikke brugt bluetooth til samtale (har faktisk gemt mikrofonen væk da jeg ikke gad trække ledningen til den) men til afspilning af musik virker det helt fint. Der vises ikke hvad der afspilles, men man kan fint skifte op og ned i numre med knapperne på mit rat.
    USB fungerer også som det skal.

    Det eneste der er lidt fjollet er måden man skifter mellem modes på, altså om den skal være bluetooth, usb eller "ipod" (aner ikke hvad det vil sige da jeg ikke ejer en ipod). Skift mellem modes fungerer ved at trykke på knapperne på anlægget i en bestemt rækkefølge hvorefter en stemme så siger hvad mode man nu er i. Det virker, men er lidt bøvlet hvis man ofte vil skifte mellem usb og bluetooth.

    HUSK at bestille bluetooth modulet hvis du skal bruge det da det er separat! smiley


  • Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   26. aug 2015 1000 tak for feedback!
    Jeg har egentlig kun brug for at kunne få lyd igennem et AUX kabel, så jeg tror jeg vil starte med denne her http://carsound.dk/produkt.asp?id=14614&pk= da den er lidt billigere smiley


  • #9   27. aug 2015 Ja hvis det er eneste behov er det nok en del billigere faktisk smiley

  • Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   28. aug 2015 Kablet fra Carsound er købt, og installeret. Det var nemt og det fungerer. Monteringen tog max. 10 min.

Kommentér på:
Musik fra telefon i Mazda5

Annonce