{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Forcal VS. Audio system {{forumTopicSubject}}

Hey.

Skal have smidt noget godt lyd i Touranen, men er lidt i 7 sind angående valg af komponentsæt... Jeg ved ikke helt hvad jeg mest er til, jeg har audio system i en af mine biler, men det er i et helt andet pris leje..
Dem jeg har i tankerene er følgende to sæt:

Forcal PS 165FX.
Audio system X165.

Jeg er slevfølgelig også åben over for andre gode bud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forcal VS. Audio system
  • #1   27. aug 2015 Uha... det er ikke et nemt valg... Jeg er personligt fan af begge mærker, dog synes jeg Focal sættet klart er det mest interessante... måske fordi jeg i forvejen kender Audio system så godt, da jeg har kørt med det i mange år...

Et minus ved Focal sættet kan være at magnesium harddome diskanten muligvis kan være lidt skarp i det... men igen det kan Audio Systems softdome diskanter sjovt nok også...

Et andet sjovt forslag kunne jo være German Maestro Concept 6,5.
    German Maestro laves af de gamle ingeniører der stod bag Mb Quart i sin tid... her er altså tale om kvalitet af den bedre skuffe... Virkelig spændende produkter de laver...

• #3   28. aug 2015 Hvis du kommer forbi silkeborg skal du være velkommen til at høre Audio system x sættet det sider i kones bil. hvis du skulle have lyst inden du køber

• #4   28. aug 2015 tak for svarene, ja Cody, jeg har skam også været meget glad for mine Audio system komponenter, jeg har aldrig hørt Forcal spille, jeg har bare læst mig frem til de skulle spiller rigtigt godt. Jeg havde tænkt lidt på måske at køre en komplet I.C.E pakke fra Audio system som skulle se sådan her ud :

1 stk R195.2 Audio System 2-kanals High-end forstærker
    1 stk R105.4 Audio System 4-kanals High-end forstærker
    2 stk R12 Flat Radion Serie Woofer
    2 sæt Audio system X165.

Ville det være et okay sæt at smide i ? Eller er der noget der skal ændres? Det eneste krav jeg har er at det skal være shallow subs. smiley

• #5   28. aug 2015 Lyder som et fint set op. dog ville jeg nok bytte bytte den to kanalers ud med en 1250.1 r mono blok.
    det skal dog siges at jeg er forhandler af Audio system

• #6   28. aug 2015 Okay, du forhandler audio system? har du så tilfældigvis sådan en shallow subwoofer fra dem hjemme så man kan høre den spille? smiley

• #7   28. aug 2015 Nej har jeg desværre ikke da det ikke lige er dem der bliver solgt fleste af

• #8   28. aug 2015 af ren nysgerrighed, hvad skulle du have for at sammen sætte sådanne sæt til mig, skriv gerne i pm hvis du heller vil det. smiley

• #9   28. aug 2015 pb sendt

Kommentér på:
Forcal VS. Audio system

Annonce