{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Mit alpine forstærker får ingen strøm {{forumTopicSubject}}

Go'dav, jeg har et mærkværdigt problem med mit anlæg.

Her i går satte jeg en adapter til min radio så jeg kunne få aux til bilen, men da jeg havde sat det til og ville teste det, så var der pludselig ikke strøm i min forstærker eller hattehylde højtalere.
Så jeg ville høre om der var nogle der havde nogle forslag. Jeg har allerede testet alle sikringer igennem.

Forslag og hjælp er meget velkommen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit alpine forstærker får ingen strøm
  • #1   17. sep 2015 Tjek remote kabel. Ellers prøv og et stumb ledning fra 12volt til remote i forstærkeren, hvis den så tænder, så er det din remote et eller andet sted. smiley

• #2   17. sep 2015 ville der da ikke være strøm i anlægget uden remote virker ordentligt, og kan du uddybe det med 12v til remote smiley

• #3   17. sep 2015 Jo du ville kunne måle om der var strøm til forstærkeren, men den vil ikke kunne tænde, da den ikke får og vide at den skal tænde, hvis din remote ikke virker eller ikke er sat til. Du tager et styk ledninger, eller andet og sætte på dit plus kabel i din forstærker over til remote, så du smider 12 volt ind i din remote indgang, evt tage din remote ud også gør det. smiley

• #4   17. sep 2015 Det prøver jeg lige i morgen før arbejde, det ville redde min uge hvis det virker. Tak for rådet smiley

• #5   17. sep 2015 tag en stump ledning og sæt fra rem (remute) til +12 volt på forstærkeren så den får konstant strøm ved remuten. Hvis forstærkeren nu virker, vil det sige at din remute som går op til radioen er defekt et eller andet sted højstsandsynligt oppe ved radioen da du har rodet med det.

• #6   18. sep 2015 Det hjalp ikke smiley
    Der er åbenbart overgang fra batteri input til alt andet, hvilket lyder mærkeligt

• #7   18. sep 2015 Måleudstyr på forstærker og se om der er 12 volt, hvis ikke, så går du længere og længere tilbage i systemet. Evt, prøv med anden sikring, man ved aldrig. smiley

Kommentér på:
Mit alpine forstærker får ingen strøm

Annonce