{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.134 visninger | Oprettet:

VW Up maps+more spotify-problem. {{forumTopicSubject}}

Jeg har anskaffet mig en ny VW Up hvortil der medhørte maps+more. Jeg har nu haft den i et par dage, men jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg kan streame min musik fra spotify til anlægget. Min telefon (HTC one mini) er forbundet via bluetooth, da jeg både kan ringe og modtage opkald igennem maps+more-systemet. Når jeg så vil afspille musik igennem spotify kan jeg ikke. Den vælger at afspille det musik jeg har liggende på telefonen - altså de standardsange der ligger på mobiltelefonen, når man køber den. Er der nogen her der kan hjælpe?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Up maps+more spotify-problem.
  • #1   27. sep 2015 Lytter lige med

• #2   27. sep 2015 Kan du ikke gå ind i Spotify og vælge, hvordan musikken skal komme ud?

Det gør jeg på min Peugeot 108, når den tilkoblet via bluetooth.

Så går jeg ind i Spotify og vælger, hvor den skal spille musikken.

• #3   27. sep 2015 Brug et AUX kabel !!!!!
    polobjørn

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #4   27. sep 2015 Du burde bare skulle tilkoble via bluetooth, og så åbne spotify og trykke play.
    Det er ikke sikkert at du kan styre spotify via bilens kontroller, da den automatisk vil gå i din musik mappe/afspiller på mobilen via det, har det samme på Mercedes med at hvis jeg trykker play på radioen når den er connected med bluetooth, så afspiller den hvad den nu kan finde af mp3 på mobilen, og netradio/spotify ol. skal jeg manuelt styre via mobilen når den først er connected.

• #5   9. sep 2018 Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg prøver lige her alligevel. Jeg har præcis samme problem som trådstarter. Telefonopkald virker, og i Spotify har jeg valgt min bil som afspilningskilde. Trykker jeg Play på noget musik på Spotify kører den i et sekund (uden lyd), og pauser herefter.

Kommentér på:
VW Up maps+more spotify-problem.

Annonce