Anlæg til 10-15'000 vær sød og hjælp! {{forumTopicSubject}}
Står og skal købe anlæg til corollaen, har tænkt på noget til 10'000-15'000kr nogen der lige kan sammensætte noget godt til prisen?
Jeg fandt jo hurtigt ud af man ikke bare skal købe fra foreksempel auto-hifi da man f.eks. kan gå ind på edbpriser.dk og finde de fleste ting mere end 25% billigere. Og så sys jeg sQ det er lidt penge ud af vinduet og købe der fra, hvor er det billigst? Og hvad skal jeg gå efter?
Jeg går op i ren lyd, bare det lyder totalt godt er jeg glad, lyden skal være helt ren, men at det spiller højt gør jo ikke noget Det må gerne være rimelig kompakt da jeg kører op og besøger mine venner i nordjylland, og der har jeg sQ gerne en masse ting med, så der bliver pladsen i bagagerummet brugt godt. ^^
Jeg er lige glad hvor meget der er mixet i mærker, for er lige glad hvordan det ser ud, det skal bare ha en rigtig god ren lyd.
Og med et komplet sæt mener jeg det hele, jeg har ingen ting nu, værker afspiller, kabler eller noget.
Jeg tænkte lidt på f.eks 2 bag højtalere, 2 højtalere i dørene foran, og to 10'' tommer sub, to forstærkere, en til sub'ne og en til de 4højtalere, så skulle jeg gerne ha en afspiller hvor jeg evt. kunne tilslutte min lille usp-mp3 afspiller, og så self skal den kunne spille mp3, altså så det gør det lidt nemmere og ha en masse musik med, uden man skal ha 1000cd'er med.
Delefilter så man kan styrer sub'ne nemt og sådan.
Det gør ikke noget hvis det bliver lidt mere end 15'000kr.
Tak fordi du gad og hjælpe mig og fordi du læste alt dette^^
Mvh Bjørn -på forhånd tak.
dec 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 11
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 128
Jeg kører i øjeblikket tilbud på komplette anlæg (HU, 4-k forst., mono-forst., 2 x10" for- og baghøjttalere) fra 5999,- og opefter. Det er af Sony, JBL, Pioneer og Rockford fosgate. !! Giv mig et kald hvis du er interesseret, vi montere og bygger dem også !! Nummeret står på vores hjemmeside !!
www.autosas.dk
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
MEn ellers så kig på DLS, der går du ALDRIG galt i byen.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 428 Svar: 3.105
jan 2004
Følger: 216 Følgere: 208 Biler: 5 Emner: 522 Svar: 2.185
dec 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 11
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 142
det spiller super godt og højt
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 142
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 1.588
En god opsætning ville være, en fornuftig headunit(radio) et rigtigt godt komponentsæt til fronten, en fornuftig sub og 1 forstærker eller 2. Lad for guds skyld være med at købe noget du ikke har hørt spille. For det første er det kun dig selv der kan bedømme hvad du synes spiller godt, for det andet anbefaler folk herinde sjovt nok næsten altid det de selv har i bilen trods der findes 100vis af bedre alternativer.
Tag ud i nogle forretninger og lyt dig frem, de kan samtidig råde dig.
kik evt nærmere på mærker som Audison, Clarion, Alpine, Rainbow; DLS, Audio Developement, Hertz, Morel, Canton
Manny
Team Phanatic
jun 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Emner: 17 Svar: 235
Anlæg til 10-15'000 vær sød og hjælp!