{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Casper Linnet C
Casper Linnet C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Bilstereo til Citroen C2 {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg søger nyt bilstereo til min Citroen C2. Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet. Men jeg syntes at det er lidt en jungle. Der er så mange mærker at det ikke er til at finde ud af. Så jeg vil spørge jer, så jeg ikke køber det forkerte.

Jeg aner ikke om jeg skal kigge efter 1-Din eller 2-Din.

Budgettet ligger på omkring 1000 kr. Og jeg kunne jo godt tænke mig det stereo hvor jeg får mest for pengene.

Jeg vil gerne have Bluetooth, adgang til telefonbog og håndfri. Ellers ved jeg ikke hvad et morderne bilstereo kan og skal have at features.

Jeg har kigget lidt på denne her model:

http://www.bergs.dk/bilradio-med-bluetooth-424/pioneer-mvh-x380bt-bilradio-med-bluetooth-og-usb-p13056

Jeg håber at i har tid og lyst til at hjælpe. På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilstereo til Citroen C2
  • #1   22. okt 2015 Altså, 2-DIN er jo forbeholdt dem der vil have skærm i, og det kræver også at du har plads i konsollen til at sætte det i, da den fylder det dobbelte af 1-DIN.

Jeg vil sige, at vælg det overflødige fra, såsom CD-afspiller, hvis du ikke hører den slags. Så er der oftest brugt lidt ekstra på lydbilledet. Kan se at den du linker til, heller ikke har cd-drev. Har selv en Pioneer MVH model i lastbilen, den er udmærket, men voldsom irriterende i menuerne, og bluetooth fungerer elendigt, den medfølgene mikrofon skal placeres meget korrekt, for at andre skal kunne høre hvad du siger, uden for meget støj.

Alpine eller Clarion er klart mærker jeg vil gå efter.

• #2   22. okt 2015 Okay.. så blev man de klogere:)

Der sidder allerede en i med skærm. Men den er ikke særlig god.

Det med cd er lige meget. Bliver radioen ikke også billigere hvis der ikke er cd-afspiller i den.

jeg vil prøve at kigge på de mærker du nævner.

Er der noget jeg skal være opmærksom når jeg kigger. Er der noget man bare ikke kan undvære?

• #3   22. okt 2015 lige et spørgsmål mere..

Mange af de radioer jeg kigger på står der at de passer til Ipad/Iphone. Hvad med Android?

Er Ipad/Iphone bare betegnelsen for en smartphone? Eller arbejder radioerne kun sammen med Ipad/Iphone.

• #4   22. okt 2015 Thimofey

Der er brugt lidt mere på lydbilledet hvis man vælger en HU uden cd afspiller? Gider du godt lære lidt inden du lyver for folk igen?

Fjerner du cd.drevet fra din HU, så fjerner du den eneste kilde til god lydkvalitet... MP3 og alle de andre lossy formater vil bestemt ikke gøre noget godt for lyden, men det er hvad du har tilbage... = Du fjerner alt hvad der hedder lydkvalitet fra din HU når du fjerner cd drevet... Dette er et fact og ikke et menings spørgsmål... en cd er indspillet i omkring 1200 kbps... det bedste mp3 kan klare er 320 kbps... Kan du se forskellen?

• #5   22. okt 2015 dvs. FLAC via din tlf. og AUX indgangen bliver den eneste mulighed for god lyd...

• #6   22. okt 2015 Jeg er helt med på hvad du mener Cody. Cd er bedere kvalitet end Mp3, så langt er jeg også med.

Jeg har bare ikke brug for Cd i bilen. Der er Spotify fint.

Jeg vil bare gerne have det bedste til pengene.

Måske skal jeg også have nogle nye højtalere. Men det må komme senere.

• Kent H
    Kent H Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #7   22. okt 2015 Til 1000,- er der nok kun 1-din du kan få. Carsound har en jvc på tilbud til lige under 1000,-
    Jeg kender ikke jvc men den har nogle af de ting du søger.

Jeg har selv en 2-din Pioneer i min Citroën C2.

• #8   22. okt 2015 Jeg har også en pioneer 2-din i min lige nu. men jeg mangler en dvd til gps'en. Jeg aner ikke hvor jeg skaffer en ny gps dvd. og så syntes jeg ikke at den er meget bevendt. radioen i den er elendig.

Jeg prøver lige at kigge på JVC

• #10   23. okt 2015 prøv at kontakte Pioneer danmark... Eller pioneershop.dk angående en ny DVD til gps... den koste nok lidt dog...

• #11   23. okt 2015 ps: Spotify er også kun MP3 kvalitet...

• #12   23. okt 2015 Cody. Har du lyttet til Tidal's HD? Fick det fungere. Lavede en lytte test i min vens bil. Samme nummer (money for nothing) over iphone 5s med kabel på en alpine 195bt. Spotify vs Tidal det fungere...

TS.
    Kan anbefale en Alpine UTE72BT

• #13   23. okt 2015 Cody: Jeg har prøvet at komtakte Pioneer uden held.

Jeg har kigget på den Alpine du linker til. Den ser også lækker ud.

Jeg har også overvejet denne her Pioneer: www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/CD-Receivers/FH-X720BT

Jeg er kommet til at tænke på at jeg skal ud og gøre bilen klar til en 1-din radio. Så det lige så godt betale sig at købe denne Pioneer.

• #14   23. okt 2015 hvis du har plads til 2 din nu... så fortsæt da endelig med 2 din anlæg...

• #15   23. okt 2015 Det er jeg også ret sikker på at jeg gør. Men de er også lige det dyere..

Jeg ved ikke om den Pioneer Jeg linker til er ok.

Eller om man skal op og give 16 - 1700 for at få en ordentlig.

• #16   24. okt 2015 Du få intet ordenligt for de småpenge.

• #17   24. okt 2015 det var da lidt et arrogant svar. Kan du ikke komme med en uddybning at det. Jeg kan jo ikke bruge det til noget.
    Og så syntes jeg nu ikke at 1300 er småpenge.

• #18   26. okt 2015 Casper, tror det han mener er at 2 din anlæg til 1300 kr, er af så elendig kvalitet at det reelt set er spild af penge...

Vil dog ikke mene han har helt ret... denne er f.eks. ikke et dårligt køb til prisen: http://www.pioneershop.dk/produkter/92-bilstereo/6157-pioneer-mvh-av270bt/

• #19   26. okt 2015 Cody. Hvad han mente stod ret klart. Men jeg kunne ikke rigtig bruge det til noget.

Jeg vil gerne sige tak for jeres hjælp. Jeg har fundet ud af hvad jeg kigge efter. Nu skal jeg bare finde ud af hvor meget jeg vil ofre på en bilradio. Om det skal være 2-din eller 1-din. Jeg bliver ved med at kigge lidt rundt på nettet.

Hvis i kommer i tanke om noget der er til hjælp, så må i gerne skrive.

• #20   27. okt 2015 Du er velkommen til at skrive og spørge hvis der er noget... smiley

• #21   27. okt 2015 Tak for det..

Jeg tror det bliver den Pioneer du linker til. Den kan det jeg har brug for. Så håber jeg bare at den gør det godt smiley
    Den sælges for 1300 kr ved Proshop.

• #22   27. okt 2015 jamen det er jo en rigtig god pris da... smiley

Kommentér på:
Bilstereo til Citroen C2

Annonce