{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.731 visninger | Oprettet:

Claus A
Claus A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Anlæg i Aygo fra 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej BG'ere,

Vi har fået en bil nummer 2, som er en fin Aygo fra 2010. Kæresten bruger den dagligt, men de få gange jeg kører i den, er jeg ved at brække mig over lyden i standardanlægget smiley

Så har jeg søgt og søgt både her og på et forum for de tre tvillinger, men det er nærmest umuligt at finde et entydigt svar på, hvad man skal bruge for at opgradere anlægget.

Jeg vil ikke have noget stort og dyrt - blot bedre lyd og gerne et anlæg, der har BT, så man kan bruge håndfri. Derudover skal højtalerne bare have lidt mere dybde i lyden, end de har nu.

Indtil videre tror jeg, at jeg har fundet ud af følgende - og er jeg forkert på den, så ret mig! smiley :

1. Jeg skal bruge en ramme: http://www.thansen.dk/product.asp?c=4161675501&n=-1884577760&pn=-1878191896

2: Radioen skal være 1-DIN i størrelse

3. Fronthøjtalerne i døren er 6,5 "

4. Nogle siger, at man skal købe et Iso/multistik som det her: http://carsound.dk/produkt.asp?id=254&pk=715&produkt=ISO-%2F_Multistik_Toyota,_Alle_modeller

5. Højtalerne ved forruden - er de nødvendige at skifte og i så fald til hvilken størrelse?

6. Jeg har også læst, at man bare kan skifte højtalerne og bruge standardradioen, hvilket jo lyder meget tiltalende (udover der selvfølgelig ikke er BT i). Men har jeg ret i, at man ikke kan justere på lyden på det standardanlægget? Den del vil jeg jo så mangle...

Håber der er en af jer, der har været igennem samme omgang og kan hjælpe mig lidt på vej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg i Aygo fra 2010
Kommentér på:
Anlæg i Aygo fra 2010

Annonce