2.399 visninger
|
Oprettet:
Indbygget Aux-Stik virker ikke? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har skiftet min originale radio ud med en 2-Din HeadUnit, og nu virker mit indbyggede Aux-Stik som sidder i armlænet ikke mere?
- Er det noget kabelværk i ISO-stikket der skal ligges lidt om eller hvordan? Er kommet lidt på bar bund her...
Bilen vi snakker om er en Seat Leon 1P fra 2009.
På forhånd tak!
Mvh
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
maj 2013
Følger: 27 Følgere: 27 Emner: 17 Svar: 42
Så det er ikke til at flytte lidt på ledningerne omme i ISO-stikket for at få det til at virke?
På den gamle radio sad hele molevitten jo i ISO-stikket, men på det nye anlæg er der også Aux-indgang Alt andet end det virker stadig, såsom ratbetjening osv. Det er bare lige AUX der ikke lige virker mere desværre.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 74
Frem med et voltmeter og mål efter
maj 2013
Altså, på den gamle radio var det hele samlet i ISO-stikket.
Men på den nye er der jo også Aux, og jeg går så selvfølgelig ud fra at den Aux Indgang jeg har i mit armlæn derfor er stadig sidder i ISO-stikket.
Kan det mon lade sig gøre at flytte på ledningerne så det kan holdes i det oprindelige ISO-stik, eller skal jeg finde de ledninger der var Aux i ISO-stikket, og derefter sætte dem i den nye Aux i den nye Radio?
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 74
Den nye radio har (højst sandsynligt) ikke aux i ISO.
Når du finder de 3 ledninger fra stikket, lodder du dem på et stik du så putter i aux-stikket på radioen
maj 2013
Indbygget Aux-Stik virker ikke?