{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

Indbygget Aux-Stik virker ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har skiftet min originale radio ud med en 2-Din HeadUnit, og nu virker mit indbyggede Aux-Stik som sidder i armlænet ikke mere?

- Er det noget kabelværk i ISO-stikket der skal ligges lidt om eller hvordan? Er kommet lidt på bar bund her...

Bilen vi snakker om er en Seat Leon 1P fra 2009.

På forhånd tak! smiley
Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbygget Aux-Stik virker ikke?
  • #1   3. dec 2015 Eftersom der på aftermarket radioer ikke understøttes originalt AUX så er det nok derfor... Da det er lavet originalt gennem isostikket, kan du ikke få det til at fungere med en ny radio som ikke har AUX i Isostikket... Her skulle du nok være gået til en forhandler og fået råd og vejledning inden du købte...

• #2   3. dec 2015 Jeg har købt en forholdsvis gammel HU altså en MFD2, hvis det siger dig noget smiley
    Så det er ikke til at flytte lidt på ledningerne omme i ISO-stikket for at få det til at virke?
    På den gamle radio sad hele molevitten jo i ISO-stikket, men på det nye anlæg er der også Aux-indgang smiley Alt andet end det virker stadig, såsom ratbetjening osv. Det er bare lige AUX der ikke lige virker mere desværre.

• #3   3. dec 2015 Mon ikke de 3 poler i aux-stikkert også er 3 poler i ISO-stikket?
    Frem med et voltmeter og mål efter smiley

• #4   3. dec 2015 Nu er jeg ikke helt vildt teknisk anlagt... Haha smiley Bær over med mig!
    Altså, på den gamle radio var det hele samlet i ISO-stikket.
    Men på den nye er der jo også Aux, og jeg går så selvfølgelig ud fra at den Aux Indgang jeg har i mit armlæn derfor er stadig sidder i ISO-stikket.
    Kan det mon lade sig gøre at flytte på ledningerne så det kan holdes i det oprindelige ISO-stik, eller skal jeg finde de ledninger der var Aux i ISO-stikket, og derefter sætte dem i den nye Aux i den nye Radio? smiley

• #5   3. dec 2015 Det sidste.
    Den nye radio har (højst sandsynligt) ikke aux i ISO.
    Når du finder de 3 ledninger fra stikket, lodder du dem på et stik du så putter i aux-stikket på radioen

• #6   3. dec 2015 Super, det er jo forholdsvis nemt smiley

Kommentér på:
Indbygget Aux-Stik virker ikke?

Annonce