{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW MFD HJÆLP...
  • #1   9. dec 2015 Hvorfor ikke bare ha fået den rigtige kode frem til at starte med?
    hvilken enhed er der tale om?


  • #2   10. dec 2015 må ærlig indrømme at da jeg opdaget at der sku kode til tænkt jeg sku ik over at hvis man skrev koden forkert mere inde 15 gang så låst radioen og hadde tydeligvis ik den rigtige men det har jeg fået af vw.. det er MFD til passat 3bg?

  • #3   10. dec 2015 Umiddelbart skriver folk, at radioen skal stå tændt en time, og derefter kan den rigtige kode tastes ind.

  • #4   10. dec 2015 ja det har jeg hørt om og har prøvet det men uden held.. har jo desværre skrevet den forkerte mere inde 15 gange også er det noget med at den er låst for altid (siger vw) jeg synes ik det kan være rigtig at man har lavet såden et system..

  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #5   10. dec 2015 Jeg havde også sådan et system som VW ikke kunne låse op til min golf 4 men fandt en via vagcars i Kbh som jeg sendte den til og han kunne endda ændre koden i den gav 300 kr mener jeg det var og så self forsendelsen

  • #6   10. dec 2015 okay du har ik nr til dem der gjorde det.? for kan åbenbart ik opret mig på den vagcars side ved ik lig hvorfor..

  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #7   10. dec 2015 Kan prøve om se om jeg ikke skulle ha mailen jeg har snakket med ham stadig , skal nok lige prøve at huske det i aften , ellers så send mig lige en pm i aften hvis jeg sku glemme

  • #8   10. dec 2015 okay super.. det skal jeg nok gøre..

  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #9   10. dec 2015 Har lige tjekket min mail og var 300 kr jeg gav
    Jeg sender dig lige hans mail i pm så kan du skrive til ham og aftale nærmere


  • Henrik A
    Henrik A Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 66
    #10   10. dec 2015 VW kan også låse den op. Koster cirka 500-600 kr og tag en en halv times tid:-)

  • #11   10. dec 2015 vw i Roskilde siger de ik kan låse den op de kan kun gi mig koden..

  • Henrik A
    Henrik A Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 66
    #12   10. dec 2015 Det er netop VW I Roskilde jeg også var ved for et par år siden med min 3BG. Havde samme problem som dig, og der var altså ingen problemer med at få den låst op. Så det lidt underligt de siger det! Man kan også vende det om at sige, at MFD i en 3bg er jo et meget gammelt system, der ikke engang laves opdateringer til mere, så om det ikke kunne betale sig at finde noget moderne.

  • #13   10. dec 2015 Lige et tricksspørgsmål, kan man ringe til VW og få koden gratis hvis bilen er indreg med radioen?

  • #14   10. dec 2015 okay meget underligt men ku godt være man sku prøve igen.. ja men jeg gider ik gi flere tusinde for noget nyt da jeg gerne vil holde den originale indvendig..

  • #15   10. dec 2015 nej kan man ikke den gang jeg sku ha koden ringed jeg og de vil ha jeg sku komme op til dem med radioens serie nr og stel nr på bilen den sidder i og navn adresse og billede på ham der sidst har ejet radion mega besværligt..

  • #16   10. dec 2015 Anders.
    Du kan bare sende dine oplysninger til mig så skal jeg gi dig koden,
    Men er din radio så stjålet så Står jeg til ansvar for at videre gi oplysningerne smiley
    det sker nogengange vi forsøger at åbne en stjålet navi, en kunde kommer med :b


  • #17   10. dec 2015 Kan du se i første omgang om bilen er født med RNS510?

  • #18   10. dec 2015 Hvis du smider et reg nummer eller stelnummer i pb så kan jeg da se om jeg husker det imorgen :b

Kommentér på:
VW MFD HJÆLP...

Annonce