{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.765 visninger | Oprettet:

Subwoofer i Audi A4 B6 Sedan {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om at bygge en subwoofer i min A4'er.
Men ved ikke hvordan lyden vil blive, hvis jeg smider bare smider en kasse om i bagagerummet.

Derfor har jeg tænkt på at købe dette: http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-B6-Saloon-Grey-Parcel-Shelf-Sub-Woofer-Speaker-Cover-8E5035405-/191228468959?hash=item2c861adedf:g:1X8AAOSwBadTrWkT
og smide i hattehylden, eller hvad den nu hedder. Og så smække en subwoofer under.

Hvordan tror i det vil blive? Jeg tror selv, at det vil blive bedre end at smide den om i bagagerummet. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer i Audi A4 B6 Sedan
  • #2   31. jan 2016 Jo det har den, men der er et hul i den. Jeg tror selv at det er til en subwoofer. Måske noget ekstra udstyr.

profilbillede
  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 16 Svar: 147
    #3   31. jan 2016 Det er der sub sidder i originalt når du køber den ved Audi eller med bose anlæg i så det bedste er helt sikkert at smide den deri vil jeg mene

• #4   31. jan 2016 Jeg ville bruge ski lemmen smiley

• #5   31. jan 2016 Overvejer også lidt denne installation. Men tvivler lidt på, hvor god lyden vil blive inde i kabinen smiley Har i prøvet at have noget lignende dette i en sedan? smiley

profilbillede
  • #7   31. jan 2016 Så tror jeg at jeg vil forsøge mig med noget ala' det her smiley

profilbillede
  • #9   31. jan 2016 smider jo et cover over det smiley

• #10   31. jan 2016 Hvilken sub har du tænkt dig at montere sådan? du skal i hvertfald ha en freeair sub smiley

• RULLEN
    RULLEN Tilmeldt:
    mar 2013

Emner: 1 Svar: 59
    #12   1. feb 2016 En 45L-kasse med 2x12" kan SAGTENS være i baggagerummet på en B6'er.
    Ligeledes kan der sidde en 8" med kasse i skiboks-lemmen.

Og bare rolig, har du nok power, skal de nok spille bilen op!

• #14   1. feb 2016 Nu er det jo nok ikke larm han ønsker, hvis det blot er larm, er det bare i tante hansen og tømme sparegrisen på en xzound sub.

• RULLEN
    RULLEN Tilmeldt:
    mar 2013

Emner: 1 Svar: 59
    #15   1. feb 2016 Sært, har sgu ikke fået flere raslelyde i den B6'er her, siden de 2x1000WRMS blev monteret.

Hvad er det for nogle svejsninger du snakker om, skulle springe?

Men ja, lav det da ordentligt - og smæk noget dæmpning i bilen.
    For gør du ikke dét, får du da med garanti problemer med løse pladedele, hvis du har "power nok".

Men hvorom alting er, smæk da en lille 100WRMS 8" ind i skilemmen - den spiller fint din kabine op med åbent armlæn i bag.
    Foretrækker du tung bas, gå efter et ventileret kabinet i bagenden - og sæt et filter over hullerne i hattehylden.

Dernæst, skal du nok overveje at investere i noget vibrationsdæmpende materiale.

God arbejdslyst.

Kommentér på:
Subwoofer i Audi A4 B6 Sedan

Annonce