{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnat vs Alpine højtalere
  • #1   25. feb 2016 Hvorfor brokoble når dine højtaler er på 110 rms watt i 4ohm og forstærkeren 100 watts RMS x 4 at 4 ohms?

• JCT
    JCT Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 67
    #2   25. feb 2016 tja mere power pr kanal er vel lig med mere overskud?

• #3   25. feb 2016 Ja det er selvfølgelig rigtigt smiley

• #4   25. feb 2016 Du vil ikke kunne udnytte den ekstra power alligevel... Så jeg ville ikke brokoble... Så har du 2 kanaler fri til f.eks. en lille sub, eller hvis du vil køre aktivt..

Personligt ud af de to sæt der ville jeg nok kigge mest på Magnat sættet... men jeg er farvet lidt af at jeg ikke bryder mig om Alpines overpris på deres produkter...

• JCT
    JCT Tilmeldt:
    nov 2011

#5   25. feb 2016 okay tak for det. angående sub så regner jeg medder kommer en Rockford t210d2 med tilhørende Rockford t1000-1bd forstærker
    så vil gerne have noget tilsvarende kraftigt foran der skal kunne spille rent. primært til dance og techno i den blide ende når der spilles højt.
    evt andre fronthøjtalere der kan anbefales evt med en bestemt forstærker der matcher?

• #6   25. feb 2016 Hvis den der 2 ohms stabil ved brokobling så havde jeg købt et sæt RE XXX 6.5" compo.
    Kanont fedt sæt. Kræver dog en del plads

• #7   25. feb 2016 Uha, der er så mange alternativer at vælge imellem... Magnat og Alpine er heller ikke blandt dem der spiller højest...

• JCT
    JCT Tilmeldt:
    nov 2011

#8   25. feb 2016 forslag er velkomne. vi skal nok ikke så meget over de 3000 for komponentsæt men inden for det kan man vel også få noget der kan bruges smiley

• #9   25. feb 2016 3000 for et sæt? Shit der er meget godt i den klasse...

Jeg kan så ikke lige foreslå noget her på forum da jeg selv er forhandler...

• #10   25. feb 2016 Jeg ville tin en hver tid brokoble den forstærker hvis ikke du skal bruge de to sidste kanaler af ligevel. det ekstra overskud og kontrol kan virkelig give det sidste. jeg blev meget overrasket over hvor stor forskel der var da jeg brokoble min lrx og gik fra 80 til 230 watt til hver kik bass på mit gamle forcal sæt. det kom virkelig meget mere bund og kontrol over dem det var næsten som at få et nyt sæt i

Kommentér på:
Magnat vs Alpine højtalere

Annonce