{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Komponentsæt - Hertz, Alpine eller andet? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg er på udkig efter et nyt komponentsæt, da de originale højttalere er blevet fugtskadet af en utæt liste. Det skal være i 6,5" og jeg har ikke tænkt mig at bruge en formue på det - dog er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg ikke gide Renegade, de billige JBL serie osv. Derfor har jeg kig på følgende sæt:

Alpine
http://www.bergs.dk/17-cm-autohoejttaler-248/alpine-sxe-1750s-16-5cm-komponent-hoejtalersystem-p12492

Hertz DSK 165
https://www.astina.dk/65-16cm-hoejttaler/hertz-dsk-165-komponentsaet-p-114678.html?cPath=68_461_893

AudioTop(som jeg intet kendskab har til som mærke)
http://www.bergs.dk/17-cm-autohoejttaler-248/audiotop-atb162p-p6198

Som i kan se er prisklassen 6-800 kroner, og det skal helst ikke være over. Jeg hælder personligt til Hertz-sættet, men kunne godt tænke mig eventuelle erfaringer fra andre, eller måske input til alternative sæt.

Fortsat god aften!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komponentsæt - Hertz, Alpine eller andet?
  • #1   28. feb 2016 Hertz Sættet tør jeg godt sige er ganske fint... de andre vil jeg ikke udtale mig om... Og der findes da alternativer... Massere i den prisklasse...

Men jeg er forhandler og vil derfor ikke komme med forslag... (kan virke lige klamt nok i offentligt forum)

• #2   28. feb 2016 Jeg ville gå med Hertz og så det billigere her : http://hilmars-audio.dk/shop/hertz-dieci-dsk165-1557p.html

smiley

• #3   28. feb 2016 Arh ok kan godt anbefale disse... Sælger dem ikke selv men kender dem og de spiller fremragende til Prisen: http://dutsautohifi-dk.myshopify.com/collections/6-5/products/audio-system-mx-165

• #4   28. feb 2016 Cody, der er da ingen ting galt med at promovere sin egen butik... I hvertfald ikke når de produkter du sælger er iorden. Om du laver en TV reklame, eller linker til egne produkter er jo fuldstændig ligemeget. Lige bortset fra du ikke betaler for det i et forum.

Om du selv gør det offentligt, eller du laver en falsk profil og linker til din butik, er det samme, dog langt mere barnligt i min optik. Hvis du har alternativer hos dig, jamen så skyd da løs - det er jo trådstarter der har valget smiley

Når, nok om det smiley Tænk på hvis Lars Larsen havde haft den holdning, var jysk lukket efter første butik smiley

• #5   28. feb 2016 KJ-TEK

"Annoncer fra Erhvervsdrivende skal oprettes i erhvervskategorien. Ved erhvervsdrivende forstås personer eller virksomheden, der er momsregistrerede indenfor det pågældende erhvervsområde.
    Såfremt erhvervsdrivende opretter annoncer udenfor erhvervskategorien, forbeholder Bazoom sig retten til at spærre, fryse eller slette brugerkontoen. Ligeledes forbeholder Bazoom sig retten til at efterfakturere den erhvervsdrivende for betaling for en erhvervsannonce
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af varer i de angivne kategorier og skal være relateret til biler."

Det har desuden alle dage været ilde set at forhandlere promoverede deres egne butikker via forummet... Jeg har selv påtalt det mange gange før jeg selv fik butik...

derfor vil jeg ikke til at reklamere for mit eget firma her... linker ikke til mine produkter da det kan ss som reklame... Både for ikke at overtræde nogen regler. og samtidig så har jeg alle dage fundet det ustyrligt klamt at en forhandler lige skal prøve og se om ikke han kan få promoveret sine produkter via forummet som jo er gratis...

Så jeg har ikke samme holdning som dig. Langt Fra lige i den retning...

• #6   28. feb 2016 For det første er det ikke en direkte reklame, om du selv gør det, eller du har en makker der gør det - same shit.

Jeg er udemærket godt klar over at der er mange der mener det er upassende, men hvorfor? Trådstartet spørger om de 3 sæt der er og så spørger han om alternativer i samme prisklasse - right?
    Hvis du stikker manden et link med et alternativ du kan stå inden for, hvem fanden skulle få ondt i røven over det? det skulle da kun være en fra de 3 andre butikker som han selv linker til.

Du braser jo ikke ind og stikker ham et link til en vare som ligger helt uden for kategori, så altså ser ikke problemet i det..

Og så skriver du at du er forhandler og du ikke linker til egen butik - hvorfor skrive det? det gir overhovede ingen mening i min optik, så hellere svare manden istedet og undlade de sidste 1½ linie.

Men det nok bare mig smiley skal lige sige, jeg ikke selv gør det, men har ingenting at sige negativt om det - lige pånær, dem der prøver at skjule de ikke ejer den butik de linker til og siger KØB HER, SE HER, Uha det dur bare fra XXX - se det er klamt.

Hvis jeg hopper ind på din shop og linker et produkt, gir det så ik det samme?

Du holder dig jo til hvad trådstarter spørger om... end of story - men stadig, fred være med det. Der er jo ingen tvang.

Men det var jo slet ikke det vi skulle snakke om smiley sikke en tråd kan udvikle sig smiley Jeg ville stadig gå med det Hertz sæt i hvertfald over sættet fra Alpine - det sidste kender jeg ikke.

• #7   28. feb 2016 Du kan have ret i noget af det... jeg synes bare det virker forkert... Hvad andre gør medhensyn til at linke til min shop kan jeg ikke gøre noget ved... Ved jeg ikke selv gør det ud af respekt for reglerne herinde...

• #8   28. feb 2016 Jeg har haft rigtig gode erfaringer med både Hertz og Alpine
    Også har jeg også brugt DLS og Pioneer

Når jeg har lavet anlæg

• #9   29. feb 2016 Jeg har det sæt Cody linker til i min Passat, og det spiller fandme godt til prisen smiley forresten også anbefalet af ham dengang - så tak for det Cody smiley

• #10   29. feb 2016 Jeg forhandler både alpine. hertz og audio system. De tre sæt er ganske fornuftigt til prisen. Det andet kender jeg ikke så kan jeg ikke udtale mig om.
    Men de 3 andre sæt er det vist mest hvad klang i lyden man Best kan lide.

• #11   1. mar 2016 Nåh ja der er jo også dette: https://atsound.pswebshop.com/5/124-german-maestro-2-series-65-kompo.html

Faktisk en ganske lækker lyd tl prisen... Og så kan man ikke finde det i gud og hver mands bil...

Kommentér på:
Komponentsæt - Hertz, Alpine eller andet?

Annonce