{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Subwoofer i Chevrolet Aveo fra 02 {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley Håber nogen kan hjælpe her, har søgt og søgt og søgt på google uden den mindste antydning af brugbart svar.

Min veninde har en Chevrolet aveo 2002 og anlægget spiller højt men er helt uden bas ! Hun vil så rigtig gerne have hjælp til at smække et ordenligt monster af en subwoofer i men inden jeg begynder at skille alt muligt ad - Er der så nogen der har en idé om det overhovedet kan lade sig gøre ?

Hvis det kan hvad skal der så til - Der sidder jo sådan en standard Headunit i (Sådan en stor fabriks HU),
Den skulle helst ikke skiftes så spørgsmålet er om det kan lade sig gøre uden.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer i Chevrolet Aveo fra 02
  • #2   20. apr 2016 Hvis du skal have en sub på, skal du have en Hi/low converter på. En lille boks der tager laver dit højtalersignal om til et linje signal smiley

• #4   22. apr 2016 Det KAN self godt være der ikke er så meget bas ud af headuniten smiley Men synes oftest at fejl ligger i selve højtalerne, hos billigere std anlæg - således det ikke er signalet der er dårligt, men akustikken der er top elendig. Men har ikke rodet med den headunit eller bil, så trods det er min overbevisning kan jeg ikke garantere noget på den givne model smiley

• #5   22. apr 2016 Jeg har sat bass i sådan en på den originale radio via en hi low adapter og det er ikke noget problem radioen giver også alle de dybe toner det er bare de små 4" højtalere der ikke kan gengive dem

• #7   22. apr 2016 Ja det vil altid være at foretrække at have en forstærker på alle højtalere

Kommentér på:
Subwoofer i Chevrolet Aveo fra 02

Annonce