{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Anlæg ok, forstærker? {{forumTopicSubject}}

fra hifispeed.dk

Pioneer DEH P6800MP
Varekort Audiobahn ACS2068N - Højtaler
Varekort Audiobahn AW121T - Subwoofer
Varekort Audiobahn ABP12T - Baskasse - Subwoofer

I skal lige hjælpe mig med at finde en Forstærker der kan trække alle de her? eller skal der evt. 2 forstærker??
Hva med ledninger? Hvilken nogle kan i anbefale...
Er der andet jeg behøver?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg ok, forstærker?
  • #1   23. jul 2006 i næstved ligger der en butik der hedder biltema eller oz hedder den bilting. Kan sgu ikke lige huske det. De har vildt billige lednings kit og de virker skide godt. Intet generator støj fra min side af. Det kan betale sig at købe de små fittings et sådan sted.
    Ved ikke lige nok om anlæg til at kunne svare på det sidste.

• #2   23. jul 2006 du kan gøre begge dele. men jeg ville nok have valgt et system til front og så en/to subs. dette skullle jeg så køre via 1 monoblok til subs og en 2kanals til front. (jeg ville her have brugt kondensator)... det samme hvis jeg havde dit gear... kommer sq til at lyde godt! det er jeg sikker på.

men bud på en god kvali forstærker må være ground zero / sinus live...

bare et forslag

men HUSK sikringer ved batteri etc.

• #3   23. jul 2006 Okay tak

sikiringer ved batteri? hva mener du lige der hehe
    At jeg skal fjerne minus polen batteriet før jeg starter med at montere det hele?

• #4   23. jul 2006 Når du finder en forstærker skal du regne med at forstærkeren skal være 25% støre end dine basser fordi man indstiller kun forstærkeren på 75% for at den yder perf.. unden at smadre basserne.. så er det bare at finde en god forstærker til det.. forslår 1 forstærker til sub og 1 til resten af højtalerene.. så yder dit anlæg alt hvad den kan...

• #5   23. jul 2006 OKay,
    Kan du ikke hjælpe mig med at finde en ?
    Hvilken mærke etc...

• #6   25. jul 2006 Dimi S

Skrevet: 23-07-2006 20:49:47

Okay tak

sikiringer ved batteri? hva mener du lige der hehe
    At jeg skal fjerne minus polen batteriet før jeg starter med at montere det hele?

sikring på ca 30cm fra batteriets + pol. det skal man bare ha har jeg lært!!! og ja det ville være godt at montere alt uden strøm på så sikrer du jo at man ikke kortslutter det nye gear. good luck

Kommentér på:
Anlæg ok, forstærker?

Annonce