{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hjælp med strøm {{forumTopicSubject}}

Hej BG! Jeg har igår været så heldig at få en golf IV 1,9 TDI op under neglene.
Da jeg købte den sad der en standard radio i, som jeg så ville skifte. Så jeg piller radioen ud, og vil så montere den anden radio jeg har, men da jeg slutter min omformer og radio til adapterne vil min nye radio så ikke tænde. Så mukker jeg lidt over det. Derefter sætter jeg så den originale radio i som derefter heller ikke virker.
Det kunne være superdejligt med et råd eller at høre fra nogen der har oplevet det samme.
Tak på forhold!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med strøm
  • #2   15. jun 2016 Hvilken omformer og hvad er det for adaptere du omtaler?
    Antageligt er radioen med ISO-stik? Det vil sige at der er en konstant + og en + over tændingen. På nogle Sony-radioer skal disse vendes rundt før det virker.
    Desuden burde radioen have en god stelforbindelse. Hvis der sidder en sikring et sted (Hvilket der bør gøre) kan den være brændt over.
    Frem med prøvelampe og tjek for plusledninger. Du burde kunne google dig til ISO-stikkene så du kan se hvor der skal være strøm.

• #3   15. jun 2016 De adaptere jeg snakkede om er ISO stikkene. Jeg har lige tjekket sikringerne oven på batteriet og bag i radioen, og de står alle skarpt. Det mærkelige var bare at jeg satte den nye radio i og efter det virkede den originale radio heller ikke.

• #4   15. jun 2016 Og den omformer er en jeg smider ISO stikkene i også kan jeg sætte dem i min nye radio. Ved ikke helt hvad den hedder

• #5   15. jun 2016 Der sidder en en 5 eller 10 AMP sikring i venstre side af instrumentbordet som du lige skal tjekke. Der sidder et låg i v side du lige skal pille af der sidder en sikringsboks smiley

• #6   15. jun 2016 Når du sætter nu radio i kan det være at den gule og røde ledning skal byttes rundt, de sidder samlet inde bag radioen lige til at bytte rundt, sådan mener jeg de sidder i min.

• #7   16. jun 2016 Niller F det får jeg lige tjekket op på, tak for det! smiley
    Søren S, der det går galt i mit hovede er at jeg tog den originale radio ud, også prøvede jeg at sætte en anden i. Da jeg så satte den originale i igen, virkede den heller ikke, og det burde den jo da ledningerne sad sådan. smiley

• #8   16. jun 2016 har du tænding på bilen når du prøver at tænde radioen?

• #9   16. jun 2016 Kim B har prøvet både med og uden

• #10   16. jun 2016 Niller F har fundet sikringsboksen. der var godt nok mange! Jeg skal lige have rodet lidt rundt i det, for jeg kunne ikke se på sikringskortet hvilken en der var til radioen. Men tak for det, giver lige en opdatering på om det er fejlen!

Kommentér på:
Hjælp med strøm

Annonce