{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

lars j
lars j
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

Overvejer at begynde at sælge carPc`er {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer rimelig kraftigt at starte et firma op hvor jeg laver carPC`er til folk...

Vil bare gerne høre om hvad i synes om det her inde på BG....

inden jeg smider en masse penge i det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at begynde at sælge carPc`er
  • #1   2. aug 2006 måske lidt mere info.. og så skal du nok også lave lidt mere markeds analyse end bare at spørge på BG:-)

Men lyder da som en go ide, umiddelbart

• lars j
    lars j Tilmeldt:
    jun 2006

#2   2. aug 2006 Ja men BG er altid et godt sted at starte....

"clemen" det jo ikke alle der gider/kan/har lyst....

• #4   2. aug 2006 Syntes det er en god ide... ville gerne bakke den op smiley

• lars j
    lars j Tilmeldt:
    jun 2006

#5   2. aug 2006 Lyder kanon smiley

Så bare lave nogle komplete systemer, og pakke dem ned og sende smiley

er ved at få en aftale iorden med et firma om at få dele hjem...

• #6   2. aug 2006 Hvad med dem der laver det i forvejen?

Sorry det er et for lille markede, med for lille overskud.

• lars j
    lars j Tilmeldt:
    jun 2006

#7   2. aug 2006 det er ved at blive et stort marked... især hvis man kan lave det rimelig billigt

• #8   2. aug 2006 Tror du på sigt du vil få økonomiske problemer med et sådant koncept. Uanset hvor tiltalende ideen lyder, og hvor fantastisk det må være at køre noget selvstændigt, tror jeg desværre også at markedet er for lille til det.

Carpc er, imo, en alt for lille gren at basere et firma på. Hvis du udvidede konceptet til at omfatte "standard" anlæg + diverse mindre styling artikler, tror jeg du vil have større held til at skabe dig en fornuftig/solid kundekreds, og derved overleve i en utaknemmelig branche hvor et ondt indlæg over nettet betyder din død smiley

Men hvad ved jeg smiley Har du så gode forbindelser at du kan spinde guld på priser der hidtil ikke er set, er der jo altid gode muligheder.

Uanset hvad du vælger, så held og lykke med det

• lars j
    lars j Tilmeldt:
    jun 2006

#9   2. aug 2006 man kan jo altid starte med at tage imod bestillinger også lave eet tilbud på det også måske have 5-7 dags leverings tid, inden jeg kan tage lager hjem...

• #10   3. aug 2006 Jeg er allerede igang! Er netop blevet færdig med en installation i en 406 Coupe! Har flere "kunder" jeg efterfølgende skal igang med, og er ved at støbe hunforme til indmaden i min Carina E, så jeg kan tilbyde forholdsvis billige installs i denne! Idéen er rigtig god, og jeg ved at der er mange interesserede! Men det skal laves som et OEM install, og ikke noget med an skærm der bare er monteret på en holder! Jeg arbejder i plast, galsfiber (carbon hvis man vil betale for det), og alle materialer, der muliggør et OEM install! Så hvis du skal satse på det, skal du virkelig have hænderne skruet ordenligt på, og kende de forskellige arbejds-materialer! Så skal der nok være en del interesserede!

Clemen: Med alt respekt, men der er da ikke meget installation over din CarPC! En CarPC skal integreres fuldstændig, som en del af bilens design, og ikke bare monteres "løst"! Min egen carPC er indbygget i selve armlænet, og optager ingen plads, skærmen er 100% integreret, og lyset i knapperne skiftet så det matcher resten af bilen! Det er det man kalder et OEM install, og personligt det eneste rigtige IMO! Funktionaliteten er uden tvivl den samme, men jeg mener at udførslen har meget at sige...

• #11   3. aug 2006 Udover det Lars, skal du vide at man ikke kan lave det rimligt billigt! Ved ikke om du før har arbejdet med cstm installs, men det TAGER tid, at lave det ordentligt! Så billigt kan det ikke blive, men set ifht funktionaliteten, er det ikke mange penge at give! Dog kan det på ingen måde betale sig at sælge delene i DK! Så min anbefaling, og det jeg selv gør, er at købe delene (evt brugt) og efterfølgende fine kunder i den private kreds! Det rygted hurtigt hvis man har lavet et godt install, og eftersom der ikke er mange der tilbyder det, indenfor CarPC-verdenen, kan jeg love dig for at der er mange interessede! Så bare klø på til at starte med, så du har nogle installs du kan "vise frem"!

• #12   3. aug 2006 Hmm...dejligt mange stavefejl...kan sgu ikke det der blindskrivning...

Kommentér på:
Overvejer at begynde at sælge carPc`er

Annonce