{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

forslag til køb af HU. {{forumTopicSubject}}

Hey

står og ska ud og ha fundet mig et nyt anlæg, o er lidt på bar bund.
vil gerne ha et der spiller rent og godt, ska bruges sammen med dls højtalere, desuden skal der være aux indgang på bagsiden, og gerne to hvis det kan lade sig gøre.
hva der findes af underlige påfund med små skærme man alligevel ik ka se en skid på eller andre underlige ting producenterne ka finde på har ingenm interesse, hovedsagen er det ska spille godt.

nogen der har et godt forslag? på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til køb af HU.
  • #2   2. aug 2006 Clarion DXZ868RMP

Eller

Clarion DXZ958RMC

2 rigtigt fede HU'er, den sidste blev valgt som årets bedste head unit sidste år eller i år, kan ikke lige huske det..

Plus Clarion er jo hammer go kvalitet, de er 100*% top 3 med hensyn til CarSound..

Her kan de ses under produkter:
    http://www.clarion-eu.com/dk/

C2

• #3   2. aug 2006 Jeg har en Alpine 9855R den er jeg meget tilfreds med, men liger i den dyre ende ved ikke hvad pris du regner med..

Jan P

• #4   2. aug 2006 pris kommer lidt an på om det lige er den, men blir det over 4000 ska det dælme os være i orden...

• #5   2. aug 2006 Den Alpine koster 4995 og her er link:
    http://www.alpine-europe.com/content/english/a580.det.CDA-9855R_CD---MP3---WMA-RECEIVER.htm

Jan P

• #6   2. aug 2006 he he, har fundet den i england til 3k + porto, men har ofte handlet i udlandet så er ikke noget jeg frygter..

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/3455.html

men der må vel være aux indgang på den?
    ka ik finde nogen stedder det står, men når det er en topmodel må der vel være? eller hva?

• #7   2. aug 2006 Køb Pioneer .. Er klart det mærke jeg og og stort set alle jeg kender kan anbefale .. Pioneer laver kanon fede Headunits , både af udseende men også af elektronik ! Pioneer laver mange fede features , som er alt for fede .. Og så går de bare aldrig i stykker !

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra VDO , Blaupunkt , JVC og alt det andet .. Kender foreksempel en der kører med en af JVC's topmodeller , og kunne han gøre købet om , ville han klart købe Pioneer !

Jeg har selv lige købt Pioneer DEH-P75BT , og jeg er så tilfreds med den ! Hentede den i Tyskland til 3350 kr , men her i DK koster den 5000 kr .. Vil sige at de 5000 kr er givet RIGTIG godt ud for den , men vil du køre til Tyskland og hente den , så får du ikke bedre Headunit til pengene ! Og nu hvor *Street-Team* BDog (MC til salg) . nævner det med den Headunit har 3 linie-udgange og en AUX , der har min 3 linie-udgange og 2 stk AUX , så er der B´luetooth i min som kan bruges til håndfri !

• #8   2. aug 2006 hmm det sku et svært valg, pioneer / alpine, ca samme pris og begge rigtig gode HU...

men stadig er der aux på alpine? ellers er løbet kørt?

nogen der har noget positivt/negativt om de to HU?

• #9   2. aug 2006 Ja der er aux man køber et stik til enten phono eller jack...

Jan P

ved godt de er billige i England, skrev bare vejl. pris smiley

• #10   2. aug 2006 Jeg havde Pioneer før og skiftede pga kvaliteten, det var en DEH-P80MP.

Jan P

• #11   2. aug 2006 okey smiley dvs aux indgangen er bagpå?

var der stor forskel på alpine og pioneer?

og hvorhenne lagde forskellen?

• #12   2. aug 2006 Altså , jeg synes at Pioneer har en langt højere kvalitet , kender stort set kun folk der kører med Pioneer , det må der jo være en grund til ? Spurgte selv herinde angående den Pioneer HU jeg købte , og fik et svar fra en der vist sad og lavede rep. af deverse radioer , og han sagde at Pioneer var dem det var færeste fejl på .. Det er en fagmand der siger det , så det må jo passe ?

• #13   2. aug 2006 Der skal købes et stik før der kan bruges aux.

Det var justerings mulighederne, der var ringe i den pioneer, og virkede ikke logisk, man kunne ikke slå den indbyggede forstærker fra for at få bedre lyd kvali...

Skal siges det var den Pionner jeg havde det dårligt med kander ikke de nye af dem....

Jan P

• #14   2. aug 2006 hmm... ja ærlig talt, blir mere og mere forvirret, tror det må ende med rasle bægeret smiley

men hvor i tyskland havde du købt din HU?

• #15   2. aug 2006 Ja det er jo hvad du vil have, jeg har holdt mit i samme mærke, med HU og forstærkere har en idé om det arbejder bedst sammen smiley

Det er sundt med lidt forviring.....

Jan P

• #16   4. aug 2006 Jeg skal fra start indrømme at jeg har en forkærlighed for Pioneer, og har da også selv DEH77MP modellen i min bil. Pioneer er som Toyota, de bruger teknik som de ved virker, og derfor fejler produktet sjældent noget, og er kvalitetsmæssigt i orden, og funktionelt, modsat Sony, JVC osv. som kæmper med at være først ude med det nyeste af det nyeste gøgl, som alligevel går i stykker efter ½ år. Jeg går meget op i kvalitetsfornemmelse, brugervenlighed samt lydkvalitet, og der mener jeg klart Pioneers produkter er overlegne.

• #17   9. aug 2006 Pioneer DEH77mp

Kommentér på:
forslag til køb af HU.

Annonce