531 visninger
|
Oprettet:
Rainbow? {{forumTopicSubject}}
Hej...
skal til at bygge anlæg i min bil, vil have noget der kan spille RIGTIG højt sådan man næsten ikk kan være inde i den, og rent..
er det så rainbow man skal have?
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 110 Svar: 1.025
Boxter 12 dB Warrior II Subwoofer
--------------------------------------------------------------------------------
Ny forbedret model
Boxter dB Warrior II, 12" Subwoofer, 1600 Watt RMS, 2,5" 2x2 Ohm Svingspole, kraftigt Alu chassis, 120 Oz. Magnet, Indvævede elitzetråde, stort Fatboy ophæng. Over 9 kg. Meget villig og her får du svar på tiltale, selv med meget små forstærkere. Et MUST for dB folket. Kabinet størrelse fra 25 L.
Du kan få dem her www.autohifi.dk
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 40
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 51
Men det PA(koncertanlæg) det lyder som om du vil have i din bil vil jeg 100% også sige BOXER SUB!(LIGE dem kenneth G snakker om) det er det du skal have og så køb 2-4 stykker og mærk hvordan din krop vil blive KLEMT op i den nærmeste hjørne i bilen! hvis du vel og mærke har nok af de rigtig og kraftfulde forstærkere!
FYR DEN AF! og held og lykke!(men overvej lige rainbow en extra gang for jeg kan KUN anbefale dem hvis du vil have KVAL!)
dec 2005
Følger: 81 Følgere: 86 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 812
okt 2003
Følger: 1 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 1.610
Men hvad snakker vi om, komponentsæt eller sub ?
Men kan da sige at Rainbow laver nogle rigtig gode enheder, har intet negativt at sige om rainbow.
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 1.589
-Men rainbow er et fantastisk godt mærke der får kanone anmeldelser gang på gang i udlandet, desværre er det et forholdsvis nyt mærke på markedet herhjemme. men kvalitet er hvad de står for, ren lyd og så er det jo ikke for ingenting at de har lavet verdens bedste komponentsæt i test for nogle år tilbage
Manny
Team Phanatic
nov 2005
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 92
Rainbow?