Hjælp Søges.. Inst af anlæg i Trækker. {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle i gæve Gutter og Gutinder.
Som overskriften siger søger jeg hjælp til inst. af anlæg i en Trækker. (Man TGA XXL) Jeg har leget lidt med ideerne om at skulle ha noget bum bum installeret, jeg er parat til at ofre øverste køje på projektet og skal evt. ha fyldt et hulrum ud der er under nederste køje. Men på det praktiske punkt har jeg meget få resourcer dvs. værksted værktøj og expertice samt tid.
har lidt ideer om at der skal bygges lidt i noget glasfiber eller lign. da der er en del "forhindringer/buer" under nederste køje. og ved øverste køje har jeg ingen anelse om hvordan man laver det bedst..
Har taget lidt fotos men kan ikke oprette bilen her på sitet (eller ved ihvertfald ikke hvor/hvordan det skal gøres). og har ikke kunnet finde et fornuftigt sted at uploade dem på nettet, så hvis nogen lige har et hokus pokus fif til løsning af det problem vil jeg være meget taknemmelig..
Af setup er jeg meget lydhør overfor gode forslag men har sat mig for følgende HU: JVC KD-AVX2 da den har DVD og Giga Mp3. Resten står stadig åbent. Prisen er mere eller mindre underordnet.. (med måde)
Håber på en god respons.
MvH
Jesper
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 2.403
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 70 Svar: 797
Ja det er jeg klar over.. men man kan vel trække 12v direkte fra det ene batteri.. der sidder jo 2 12v´s (mener jeg) ..
MvH
Jesper
jun 2006
Mest ude efter hjælp til montering/ opsætning og praktisk snilde men nok mest af alt erfaring.
Mvh
Jesper.
Evt. er jeg på Msn på Vummeskum@hotmail.com
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 7
jun 2006
Ja det ville jeg også selv mene. Evt. trække fra 2 batterier hvis jeg skal bruge 2 forstærkere.. ehm .. hehe..
@Bdog
Er nok mest på udkig efter hjælp til opbygning af kasser og ideer til hvordan man kan sætte det op inde i rummet/huset, fordeling af enheder og hvordan jeg vil få mest udbytte af tingene..
MvH
Jesper.
Hjælp Søges.. Inst af anlæg i Trækker.