{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Højtalere til 306'eren ? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen,
Kan ikke rigtig finde ud af hva jeg skal købe af højtalere til min bil.
Jeg ved at der skal 2 3vejs i hattehylden & 2 6,5" i siderne med en seperat diskant <- eller hva det nu hedder, i ved hva jeg mener..
Hva mærke og hva model skal jeg vælge? Det skal være noget som virker smiley Jeg hører techno og hiphop

Og nogen forslag til en subb ?

Jeg har købt en MDS forstærker ( GP4 hedder den )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere til 306'eren ?
  • #1   18. aug 2006 det bedste råd jeg kan give dig er at tage ud og lytte til noget forskelligt, alles ører er forskellige så der er kun dig selv til bedst at vælge. Det er umuligt at råde dig til hvad du skal købe

    Manny
    Team Phanatic


  • #2   18. aug 2006 Jaa.. havde faktisk købt nogen rigtig dyre Rainbow, men byttede dem da han havde solgt mig nogen 2 vejs til bag i og det var vidst ikke helt menningen jeg skulle have haft det. Var bare ikke skarp nok.
    Der må da være nogen som bare spiller max ? Har tænkt på Pioneer.. men ved ikke hva model.. eller skal man bare gå efter prisen ?


  • #3   19. aug 2006 Pioneer er jo kendt for ren lyd jeg har selv TS-1785 i som front i mine og de lyder godt rent men ka stadig høres.. Var så heldig at finde dem helt nye hos en privat til 600 kr .. Mener de koster omkring 1200 .. Købte dem fordi jeg ved de passer i mine døre.. Men du ka helt sikkert ogs få meget godt til 1200 som passer.. Hilsen daniel..

  • #4   5. sep 2006 Hvad med noget dali?
    Jeg ligger inde med følgende dali højttalere som jeg har tankt på at sælge for den rigtige pris.

    1 stk komponentsæt A-5CSX (5" bas/mellemtone og tweeter) (Brugt)

    1 stk komponentsæt A-6CSX +2 ekstra 6,5" Basser (6,5" bas/mellemtone og tweeter)

    2 stk Subwoofere 10" A-10WD (Nye)

    Nypris for det hele er omkring 10000kr

    alt dette kan blive dit for 3500kr


Kommentér på:
Højtalere til 306'eren ?

Annonce