{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

MDS forst. vs. Audison {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i gæve gutter/inder.

Skal til at lave noget anlæg halløj i bilen og vil gerne lige høre jeres vurderinger.

Opsætningen vil være med følgende enheder.

2x Audison LRx 1.1k Mono blok 1000Wrms i 1ohm
1x Audison LRx 4.1k 4ch.
2x PowerCaps 1.0Farad
1x MDS CF6 6.5" 2vejs komponent system
1x MDS CF5 5.25" 2vejs komponent system
2x MDS ZR12V2 (evt. 4) 12" sub

Eller alternativt med:

2x MDS D1 Mono blok
1x MDS D4 4ch.
og ellers det samme af resten..

Det meste er at finde inde på Carsound.dk dog ikke Audisons LRx1.1k den har jeg kun kunnet finde i deres katalog.

Af HU bliver det JVC KD-AVX2

Mvh

Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MDS forst. vs. Audison
  • #1   19. aug 2006 hvis du vil ofre kroner på audison hvorfor så fucke det op med MDS ?

  • #2   19. aug 2006 Kom lige til at trykke ok lidt for tidligt.

    Vil høre jeres meninger om ovenstående, skal der tilføjes noget eller måske skal der fjernes noget.. eller er det ramt helt forbi f.eks. det der kan slet ikke spille ordentligt sammen.

    Eller har i evt. en helt anden løsning som ville spille bedre og måske også se bedre ud.. smiley

    MvH

    Jesper


  • #3   19. aug 2006
    @Kasper.

    Mener du MDS højttalerne eller den anden opsætning.. du må være lidt mere konkret. tak smiley

    MvH

    Jesper


  • #4   19. aug 2006 hej jesper p

    jeg synes at du skal købe MDS..


    MVH PETER


  • #5   19. aug 2006 Undskyld mig lige engang kasper.. Hva er der ivejen med MDS?.. Hvem siger at MDS ikk er lige så godt som Audison?.. Er det noget du ved noget om?.. eller er det bare noget du tror, fordi det dyreste ALTID er det bedste?.. Hvis det er den holdning du har, bliver du nok taget rimlig hårdt bagi mange gange!

    Jesper: Du får ikk mig til at købe meget andet end MDS.. Er RIGTIG godt tilfreds med mit!.. Spar pengene og køb MDS!!!

    Nick J


  • #6   19. aug 2006
    @Peter

    noteret og tak.. smiley

    @Nick.

    Også noteret og tak for input. smiley ikke den store prisforskel jo men lidt har også ret.. smiley

    Mvh

    Jesper


  • #7   19. aug 2006 Ja det var da så lidt Jesper..!

  • #8   19. aug 2006 lyder meget fornuftigt, audison er nogle af de bedste forstærkere på markedet det er indiskutabelt. CF audiophile serien fra MDS får du utroligt meget for pengene. men med henhold til subbene ville jeg nok overveje nogle andre, men lyt til det inden du handler så ved du hvad du får.

    Manny
    Team Phanatic


  • #9   19. aug 2006
    @Manny

    Hvilke subs ville du istedet foreslå..?

    MvH

    Jesper


  • #10   19. aug 2006 ja der er jo mange, men jeg vil ikke foreslå dig nogen. Du skal selv ud og lytte dig frem, for hvad jeg synes er godt er ikke sikkert der falder i dine ører.

    Manny
    Team Phanatic


  • #11   19. aug 2006
    @Manny

    Nej men jeg har ikke rigtig tiden til at tage rundt og lytte til en masse højttalere.. Så hvis du f.eks. sagde at f.eks. XX var helt fantastiske og YY suttede max, så ville jeg jo helt klart ikke spilde tiden på at finde et sted med YY'modellen.. smiley

    MvH

    Jesper


  • Gert 106 1
    Gert 106 1 Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 11
    #12   19. aug 2006 Audison har nogen af de bedste forstærkere på markedet, men jeg ved at den gamle model af lrx 1 den som hedder lrx 1.400 spiller ikke så godt, jeg kender ikke den nye, da den først kom til danmark for 3 mdr siden. Jeg har til gengæld prøver D1 og det er den vildelste sub forstærker, den kan bare trække alt hvad man ber den om. Jeg syntes du skal vælge det du selv føler for?

  • #13   19. aug 2006
    @Mr Pug P

    Det er den nye Audison forstærker.. Tak for input, det er sgi svært at vælge.. hehe..

    MvH

    Jesper


  • #14   19. aug 2006
    Hmm. Hvad om man tog MDS D1'erne til subben og så audisons LRx4.1k til resten..? Ved godt der er mange der er imod at blande, mig selv inkl. men hvis det giver bedre lyd så må det jo bare være sådan.. smiley

    MvH

    Jesper


  • Gert 106 1
    Gert 106 1 Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 11
    #15   20. aug 2006 jeg tror du for mest ud af D1 til subben og lrxén til resten, men hvorfor en 4 kanals, lyden skal jo kun komme forfra, hvis det er fordi du vil køre aktiv deling på din front er det i orden smiley

  • #16   20. aug 2006
    @Mg Pug P

    Hmm aktiv deling..?

    skal bruge den 4kanals til 1 2komponent sæt (A stolpe samt instrumentbord) samt 1 til døren.. det giver 2 kanaler i hver side..

    Eller er jeg helt galt på den..?

    Mvh

    Jesper


  • Gert 106 1
    Gert 106 1 Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 11
    #17   20. aug 2006 nå, du vil køre tre vejs, lyder som en fin ide

Kommentér på:
MDS forst. vs. Audison

Annonce