{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.971 visninger | Oprettet:

RNS315 til VW Golf V 2006 {{forumTopicSubject}}

Jeg står og overvejer at få skiftet min RCD300 ud med en af RNS versionerne for at kunne høre musik fra min mobil via. Bluetooth / AUX.
Bilen er en VW GVW Golf V fra 2006.
Jeg har både kig på: RNS310, RNS315, RNS510
Fordelene ved RNS310/315 er at den har indbygget AUX, hvilket er smart. Dog kan jeg ikke forstå hvilke forskelle 310/315 har, hvilken skal man gå efter? Jeg har set nogle brugt til omkring 3.000, hvilket er en fin pris. Dog kan jeg se, at man risikere afladning af batteri, og løsningen ville være at få opgraderet CAN (canbus). Er det noget man selv kan gøre, eller skal den kodes? Jeg kan ikke selv kode på VW, så det mest optimale ville være, at jeg kunne montere en af RNS'erne direkte til. Altså plug-and-play uden at skulle gøre andet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RNS315 til VW Golf V 2006
  • #3   2. jan 2017 Du kan godt få RNS315 med indbygget Bluetooth.

• #5   3. jan 2017 Jeg købte mit kopi rns510 hos: http://billigstereo.dk/produkter/5-vw/
    Virkelig nemt og hurtigt at montere. Hvis du ikke er så fiks med fingerne, kan ham der ejer butikken få den sat op for dig på ingen tid.
    Den har både Bluetooth, USB stik og aux. Men da jeg bruger Bluetooth, gider jeg ikke have aux på.
    ift. USB stik, så medfølger der ét kabel, som sættes ind bag i og man kan trække det ind ved eksempelvis handskerummet. Det har jeg gjort, og sat en USB i med 1-200 sange. Det virker perfekt.
    Bluetooth er uden problemer.
    Der medfølger GPS kort, og den er opdateret til hele Europa. Det hele er på dansk, også selve programmet.
    Virkelig anbefalelsesværdigt! Jeg har kørt der ned nu 2 gange, selvom der er omkring 70 km fra hvor jeg bor. Anden gang fordi min første blev stjålet, fik det monteret gratis og installeret så det hele spiller perfekt.
    Det dræner ikke for batteri. Kan kun anbefale stedet. Det er en lille butik, hvor han har en masse elektronik.

• #6   3. jan 2017 Det vigtigste er at du får fjernet den du har nu! Den er så oldschool, gammel og irriterende at kigge på.
    ift. den jeg nævnte ovenover, så er det eneste minus at den ikke kan gå på nettet, den som jeg har købt, som hedder RNS-510.

• #7   15. jan 2017 Tak for alle svarende. Jeg tror, at det bliver RNS310/15 jeg skal have fat på.
    Den har inbygget AUX og Bluetooth. Så må jeg leve med den mindre skærm.
    Har også fået kigget på noget uoriginalt, hvilket er både billigere og ser ganske fint ud, men det bliver dog noget originalt jeg vil have fat på. smiley

Hvis andre har en holdning er de velkomne til at dele den, tråden er ikke slut! smiley

Kommentér på:
RNS315 til VW Golf V 2006

Annonce