{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

ida-x100 kobles til kce-300bt {{forumTopicSubject}}

hej bg. er ved at koble mit alpine ida-x100 sammen med bluetooth modul kce-300bt men kan ikke få det til at spille. på modulet e der en ledning der hedder : Audio Interrupt Out lead (Pink/Black) :

men på mit iso stik mangler så den ledning der hedder : Audio Interrupt In lead (Pink/Black) :

hvad hulen kan jeg lige gøre her? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ida-x100 kobles til kce-300bt
  • #1   4. jan 2017 Audio interrupt in er den ledning der hedder phone/tel/mute/etc.

Har du husket også at sætte det op i menuen?
    General / INT Mute = Off
    Bluetooth / Bluetooth INT = Adapter

• #2   4. jan 2017 jamen har slet ikke ledningen på mit iso stik

• #3   4. jan 2017 Det sidder heller ikke i ISO-stikket, men i det multistik der sidder i din ida-x100!

Betegnelsen "ISO-stik" er en helt standardiseret stik-type, som er den med de to 8pin stik.
    Det stik der sidder i din radio kaldes et multistik, og er det, der indeholder den pågældende ledning!

• #4   4. jan 2017 så er det multi stikket. for det der sidder fra radio til iso. der mangler den ledning

• #5   4. jan 2017 Arh, ok. Så kan du være uheldig at den er blevet revet ud, for det skal være der!
    Du kan "lirke" én af de andre ledninger ud, eks. den blå til rem/ant, såfremt du ikke har forstærker tilkobet.
    Alternativt kan du afisolere en del af ledningen, fra ledningesnettet til BT300, og "tvinge" den ind i pin-indgangen, når det er monteret!

Og ellers må du have fat i et nyt stik!

• #6   4. jan 2017 nej for der er flere forskellige multistik/iso til alpine, har snakket med carsound og hvis jeg skal have det rigtige er det på ebay ellers er det 400 kr

• #7   4. jan 2017 1

profilbillede
  • #8   4. jan 2017 2

profilbillede
  • #9   4. jan 2017 Det er et helt normalt 16-pins Alpine ISO, til CD/i/IV.
    Men der mangler da også en ledning, i det stik-pin ved siden af den blå med hvid stibe?
    Det er der, den lyserøde plejer at sidde!

• #10   4. jan 2017 sådan er de original. for har lige købt 2 af dem, og den lyserøde skal sidde i nummer pin fra venstre hvor der sidder en blå i det her. Men der er stadig 7 ledninger i, men må nok bare ofre de 400 bananer på et nyt

• #11   4. jan 2017 Men det er også et specielt kabel til ida-x100 og ida-x200 osv. de er overhovedet ikke magen til, og ledningerne sidder heller ikke som det her. Men man kan bare ikke få dem i dk med mindre du køber det til 400, ville bare høre om jeg kunne fikse noget sammen, for kan ikke få bluetooth modul til at fungere

• #12   4. jan 2017 Er ikke med på hvad du mener? Det stik på billedet, er ikke det der følger med normalt? For så giver det god mening!
    Men der er altså ikke noget specielt kun til 100/200! Der er en lang række modeller i i/IV/CD-serien, som benytter det stik!

Det kan dårligt svare sig at give 400,- for et stik til den HU, for det er altså efterhånden en 10 år gammel model!

• #13   4. jan 2017 åbenbart ikke, for jeg har købt det brugt, også har jeg bestilt et ekstra iso stik, men snakkede med carsound igår og de sagde det var et specielt

• #14   4. jan 2017 ja også derfor jeg skriver osv bagefter modellerne som jeg skrev. kan jo blive med at nævne. Men anlægget koster alligevel 2800 på carsound nu

• #15   4. jan 2017 Helt ok. Det var bare for at du ikke troede at det kun var til et par enkelte modeller, for der er omkring 50 af Alpine's HU, der benytter det!

Den pris du finder hos Carsound på det pågældende anlæg, er en "cached price", hvilket kun kan findes via Google, og derfor intet har med en reel pris at gøre! Det var den pris det blev solgt til inden det udgik.
    Anlægget er fra 2007/2008, og har i dag en brugt-pris på under 500,- kr! Så hvis du vil have en ærlig mening, så kan det ikke svare sig at smide 400,- kr, efter kablet i sig selv!
    Så hellere bestille det hjem selv, og vente et par dage....

Kommentér på:
ida-x100 kobles til kce-300bt

Annonce