{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.974 visninger | Oprettet:

Kasper L
Kasper L
Følger: 1 Emner: 165 Svar: 180

Opgradering anlæg i Peugeot 307 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er den (u)lykkelige ejer af en Peugeot 307. Standard lydanlægget er mildest talt, ELENDIGT.

Jeg ønsker IKKE en nu headunit, da jeg gerne vil bevarer det originale udtryk og funktionerne i displayene.

Jeg forventer ikke et anlæg der skal springe forruden, men blot et lille løft i dybden af lyden. Måske en lille sub under sædet? hjælper det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering anlæg i Peugeot 307
  • #1   16. jan 2017 Årsagen til en stor del af den dårlige lyd er desværre standardradioen.

• #2   16. jan 2017 Du kan købe fon adaptorstik til den orginale radio så du kan montere forstærket og bas plus andre højtaler jeg har selv en 307 jeg valgte at skiftet højtaler i alle døre og bygget en plade bag til højtaler der passer ind hvor pladen i hver siden er til baglygterne og en forstærker der til og to hertz 12 tommer min er en van så hade pladen bag forsædet til at sætte forstærkeren på og en til at forstærke strømme med så forstærker ikke kunne ses men valgte så godt nok at skiftet orginal radioen ud da jeg ikke syns der var god lyd i den orginale radio selv med den adaptor til fon kabler valgte en panasonic cQ model og en box til ratbetjeningen til en sætte mellem ledninger bag på radio så displayet og ratbetjening virket købte alt brugt på nær den box så det var ikke mange penge det kostet og nu har jeg lyd

• #4   16. jan 2017 Kasper L

Det er meget nemt at lave en løsning med hensyn til lyden i din bil. Dæmpning giver Meget men ofte bunder dårlig lyd i at man skal lave anlægget så billigt som muligt... Så man sparer på højttalerne... de er ofte ikke meget andet end en mikro spole sat fast til en papskive og en magnet, og kvalitetsmæssigt på højde med en lunken kop tis...

Du ønsker et lille løft af lyden... Kontakt en kompetent forhandler... han vil kunne guide dig langt bedre end tilfældige folk på bilgalleri...

Kommentér på:
Opgradering anlæg i Peugeot 307

Annonce