{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

MDS audiophile VS. Hertz HSK163 {{forumTopicSubject}}


Hejsa igen igen..

Hvad er bedst af disse 2 "mærker"??

MDS audiophile serien eller Hertz HSK163 3vejs kombo sæt..

Er tæt på at købe Hertz sættet men har lige kigget rundt på forum og er kommet lidt i tvivl.. Så vil nogen være så venlig at vise mig vejen.. Skal kunne spille højt men med god lyd.. Vil komme til at sidde på Audison LRx forstærker.

MvH

Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MDS audiophile VS. Hertz HSK163
  • #1   23. aug 2006 Jeg ville vælge hertz, p.g.a dårlige erfaringer med MDS, men ha du kigget på noget grej fra DLS, det er altså kram!

  • #2   23. aug 2006
    Nej har ikke kigget DLS.. Har pt en pris hængende på Hertz, men hvis de andre er bedre(MDS)..
    Men what do i know.. længe siden jeg har rodet med Auto HiFi sidst.. 5-6 år siden .. der er sgu sket meget siden da..

    MvH

    Jesper


  • #3   24. aug 2006 det er to rigtigt gode sæt du står med valget imellem, men også to meget forskellige sæt. Jeg har hørt dem begge i funktion og P.t. kører jeg selv med audiophile pro serien (supleret med morel hcw kickbasser i dørene) jeg har hørt mange komponentsæt spille og audiophile serien er nok et af dem jeg mener du får mest for pengene hvad ren lyd angår. men tag ud og lyt til begge sæt og dan dig et indtryk af hvad du bedst kan li'

    Manny
    Team Phanatic


  • Gert 106 1
    Gert 106 1 Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 11
    #4   27. aug 2006 jeg har også hørt mds sætter, og det kan komme til at spille rigtig fedt, når man lige har fået det instillet rigtigt, hvad HSKén angår, syntes jeg at den har en lidt skinger diskant, men jeg syntes også at du selv skal lytte hvad du helst vil?

Kommentér på:
MDS audiophile VS. Hertz HSK163

Annonce