{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Bedste JBL komponenter.?? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal have nyt anlæg i min A3'er..

Jeg vil gerne køre Jbl i baghøjtalere 2 stk 10" eller 12" bas, og så en forstærker til at trække det..

Men jeg vil gerne have nogle af de bedste komponenter JBL har lavet, men jeg ved ikke rigtigt hvilke jeg skal vælge..

Har i nogle gode forslag til bag højtalere og bas, så skriv venligst et link eller to..

C2

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste JBL komponenter.??
  • #1   27. aug 2006 I stedet for baghøjtalere, så smid pengene efter et komponentsæt. Jeg kan varmt anbefale JBL GTI. Med hensyn til basssen, er JBL GTI os virkelig noget der rygger, men power serien kan jeg også sige god for, og den er også til at komme til for penge:-)

• #2   27. aug 2006 Mark det er fordi at i en A3'er sidder der nogle fine højtalere i i forvejen,. så i første omgang ville jeg smide et par 16-9 højtalere bagi.. og 2 lækre basser og en forstærker.. Sidder og kigger inde på JBL's side.. syntes du at jeg skal holde mig til en serie, eller ville du blande serierne.??

• #3   27. aug 2006 JBL skinger i lyden.???? det har jeg aldrig høret om, har da fået at vide at hvis man køber ordentlige JBL komponenter så får man rigtig god lyd...!!

Tager jeg helt fejl=?

• #4   27. aug 2006 JBL er fantastisk lyd hvis du spørger mig. Har hørt en hel del forskellige bilanlæg, og JBL er klart noget af det bedste jeg har hørt.

Du kan sagtens uden problemer mixe de forskellige serier. Med to stk 12" basser fra Powerserien og en forstærker der kan trække dem, er du skam godt på vej. GTI serien er selvfølgelig "kongen" af JBL, men Powerserien har bestemt os fået meget ros, og er en super enhed.

Kommentér på:
Bedste JBL komponenter.??

Annonce